2011. június 23., csütörtök

Megdöbbentő dolgok...

Az egyik, hogy hétvégén lomtalanítás lesz, annak ellenére hogy állítólag átrakták őszre mindenhol... Hamar túl léptünk rajta, még örültünk is, hogy legalább most lesz alkalmunk kipakolni a sok felesleges cuccot, és végre lesz helyünk hogy a tesónak beszerzett dolgokat és egyéb ruhákat eltegyük. Aztán döbbenten vette észre Apa, hogy egyik este idecuccoltak a nem napsütötte kisebbség egyes alanyai, mégpedig autóval és ággyal, gyerekekkel együtt!!! Kirakták a leendő kupacok helyéhez a székeiket, foteljaikat és itt élnek most néhány napig! Eleinte nem akartam elhinni, hogy tényleg ide jöttek lakni, de aztán reggel láttam a pokróccal letakart szélvédőket, ajtókat és rá kellett ébrednem, hogy de, ez bizony az :( Hab a tortán, hogy egyes lakók nem bírták megvárni a vasárnapot, amikorra is szól a kiírás (mert hétfőn szállítják el a lomokat), már tegnap láttunk kipakolva ezt-azt. Ezek az emberek pedig csak azért jöttek ide ilyen hamar, mert tudták, hogy ez lesz! Nem vagyok rasszista, de egy icipicit aggaszt a dolog, hogy a bölcsiből hazajövet a járda szélén ücsörögnek és minden előttük elsétálót alaposan megnéznek. Engem ez frusztrál, mitöbb félelemmel tölt el és csak remélni tudom hogy incidens nélkül megússzuk. Szerencsére holnap Apával együtt jövünk haza, autóval megyünk Bencéért, hétvégén meg nincs bölcsi, igyekszünk majd nem itthon lenni, és nem a környéken sétálni, hétfőn meg remélhetőleg elvisznek végre minden kihelyezett lomot és újra régi lesz minden...

A másik megdöbbentő, bár eddig is valamelyest sejtett dolog: reggeli zuhanyozás után elfelejtettem visszaállítani a csapot zuhany módból. Mikor hazajöttem ugyanúgy találtam... Le lehet vonni a következtetést, hogy hányszor lett használva nap közben a fürdőben a mosdó :( (Még akár használhatta is volna a konyhai csapot, de az több lépés lenne neki a fürdőszobaihoz képest, no meg azt nem szokta használni - szerintem nem is tudja, hogy ott is van folyékony szappan és törcsi is...)
Csoda-e hát, hogy nem szeretem, ha ételt ad Apósom Bencének vagy becsalogatja magához?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése