2011. január 5., szerda

Elememben vagyok...

Szerintem ma senki se akarjon az utamba kerülni :)
2 panaszlevelet is Írtam ma, ami az elmúlt évek statisztikáját figyelembe véve, azt jelenti, hogy ma aztán kiadtam magamból mindent :D (vagy csak szimplán kötözködős hangulatban vagyok :D )
Az első levél a mi hőn szeretett Magyar Postánknak ment. Lehet említettem már: még decemberben adtam fel pár levelet, kb. ezerpárszázért. Na már most, kp nem lévén nálam, gondoltam a bácsi mellett figyelő terminálból, hogy itt akkor lehet kártyával is fizetni. Lehetett, csak nem a megszokott módon. Na én ezt jól megírtam a szolgáltató (?) ügyfélszolgálatára. Hirtelen felindulásból, merthogy épp a bankszámlánkat nézegettem és ismét rádöbbentem, hogy ez mekkora lehúzás már. Kíváncsi vagyok, mikor jön és mi lesz a válasz...
Aztán hazaértem és ismét láttam, hogy az egyik hiperszuper takarékos LED-es izzó megint megadta magát. A bosszantó az, hogy a vásárolt tizenvalahány darabból eddig kb. a felét már kicseréltette Apa (bár belegondolva, már volt 2 garis járata, szóval tuti több, mint a fele), a másik fele pedig a szekrényben várja, hogy ismét erőt vegyen magán a ház ura és visszavigye őket. No, ez mostanra lett 100% hibaarány kb fél év alatt a 30.000 óra élettartamú izzóinknál. Amint tudatosult bennem ez, már kaptam is elő a mi jó barátunkat a guglit és rákerestem a magyarországi forgalmazóra, majd egy jó kis levelet rittyentettem nekik. Innen is várom a választ...
Gondolkodom kit kell még elővennem ;) Ma igazán elememben vagyok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése