2010. december 22., szerda

Találgatás...

Voltam tegnap dokinál, aki persze széttette a karját és gégészetre akart átpasszolni. Amikor mondtam neki, hogy milyen nehéz időpontot kapni nem egy héttel későbbre, hanem 1-2 napon belülre, akkor nagy nehezen elkezdte törni a fejét és szinte hasra ütésszerűen kaptam ab-t és szteroidos orrsprayt (orrmelléküreg-gyulladás gyanúja miatt). Nekem már mindegy, csak történjen vmi... Viszont végre meghallgatta a tüdőmet és szerinte tiszta, így nem kell tartanom a TBC kommandótól :D Ezzel a kezeléssel legalább a karácsonyt kihúzom, lehet kérek is időpontot a gégészetre, max lemondom...

(Azt már csak mellékesen említem meg, hogy az 5db ab. tabletta és 1db spray több, mint 5500Ft-ot kóstált... Nem is maradt nálunk pénz, hogy kiváltsam a köptetőt vagy vegyek egy 300Ft-os fájdalomcsillapítót.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése