2010. december 23., csütörtök

Készülődés...

Ma reggel eljutottunk oda, hogy megvettünk (remélhetőleg) mindent, ami a karácsonyhoz kell. Megvannak az ajándékok, sőt amit ma vettünk, már be is csomagoltam, otthon van még néhány Bencének szánt ajándék, amivel még meg kell birkóznom csomagolásügyileg. Ilyenkor szoktam szitkozódni, hogy miért nem olyan játékokat vettem, amiket könnyű még számomra is becsomagolni. Valljuk be, hogy egy nagy teherautó nem tartozik ezen csoportba :) Még jó, hogy labdát nem vettem :D
Megvettük a sütikhez is a kellékeket, reméljük nem maradt ki semmi és akkor ma este és holnap délelőtt serénykedhetek a konyhában. Lesz zserbó és mézessüti, lehet összedobok még sajtospogácsát is, a kedvemtől függ majd. Most még nagy a szám :D
Megvan a holnapi menü is 'jó' háziasszony módjára rendelve, merthogy halászlevet és rántott halat semmi pénzért nem vagyok hajlandó készíteni (és enni sem). No meg lesz elég dolgom holnap, úgy láttuk Apával célszerűnek, hogy az ebéddel már ne kelljen délelőtt pepecselnem. Ha minden igaz, akkor szombat-vasárnap sem kell ilyesmivel foglalkoznom, hiszen vendégségbe fogunk menni. Oda meg csak sütiket viszünk, na de azt dögivel, hiszen elkészült a kókuszgolyó is, érik már az erkélyen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése