2010. december 13., hétfő

Szívinfarktus (közeli állapot)

Csöng a telefonom. Éva néni a bölcsiből... Én lesápadok, szívem kalapál ezerrel, hogy baj van, mehetek Bencéért, hiszen miért telefonálna egyébként. Remegő ujjakkal felveszem, majd megkérdezi, hogy hol van Bence overállja, mert nem találja. Miután leadtam Bencét ma reggel, hazafelé menet felhívtam őt, hogy ne keresse az overállt, ha kimennek esetleg, mert tegnap ki kellet mosnom, lévén délután Bence annyira összesározta, no és persze nem száradt meg reggelre. Ő mondta, hogy nem baj, úgysem mennek ki, mert fúj a szél. A csizmája is kicsit még nyirkos volt, de ahelyett vittem be egy cipőt, biztos ami tuti alapon. Szóval ezt megbeszéltük. Még jó, hogy mondtam neki, hogy dupla gatyóban és kabátban vittem be Bencét és egy cipőt is bevittem neki, ami száraz... Kicsit feledékeny ;)
Még mindig remegek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése