2010. december 15., szerda

Becce...

Megyünk ma Bencével dokihoz. Tegnap kértem időpontot, hogy ránézzen a doki, persze csak a rend kedvéért, holnap már szerettem volna vinni bölcsibe (Apa szerint merész elképzelés, meglátjuk doki szerint is az-e). Tegnap nap közben nem aludt egy hunyásnyit sem, pedig vagy 3 órát eltöltött a szobájában. Elsőre szépen bealudt, alig köhögött, aztán 5 perc sem telt bele elkezdett köhögni. Vártam hátha visszaalszik, de mivel nem nagyon akart, ezért leszÍvtam az orrát, amitől jobb lett 15 percre. Már éppen bealudt, amikor kicaplatott Papa ápolónője. Onnantól kezdve már csak jött-ment Bence, volt inni kérés, volt "kaki bilibe", ami persze pelusba ment, de utána csak azértis bilizni akart, hogy addig se kelljen aludni. Aztán nagy nehezen visszafektettem, ismét jött a kijárkálás, visszahurcolás, majd orrszÍvás, végül nagy nehezen bealudt, amikor is Papa kicsörtetett a szobájából :( Bence ahogy kell felébredt és nem is volt hajlandó aludni többet. Este kidőlt, mint egy krumplis zsák ;) Orrát alig kell törölni (tegnap konkrétan 2x használtuk a zsepit), nap közben egyébként alig köhög, lefekvéskor jön neki az inger, orrszÍváskor is alig tudok vmit kiszÍvni neki. Nem tudom, mi ez, mert étvágya az hatalmas, torkára ránéztem, amennyit láttam nem volt piros neki vagy csak nagyon picit... Éjjel is csak akkor köhögött, mikor felébredt, de akkor sokáig... Lehet tényleg itthon kéne maradnunk ezen a héten. Ha ez a köhögés nem lenne, nem is gondolná az ember, hogy beteg.
(Én hol jobban, hol rosszabbul, kezd tele lenni a púpom az egésszel :( )

Upgr.: 13:14
Bence a héten marad itthon. Doki még meg kérdezte, hogy jövő héten vinném-e bölcsibe... Mintha lenne választásom :( (Ráadásul ő a bölcsink orvosa is, biztosan tudja, hogy jövő héten még van bölcsi).
Talán hétfőre én is összeszedem magam végre. Ja és a fülészetre jövő hétre akartak nekem időpontot adni... Szerintük menjek időpont nélkül és sirjam be magam. Háááát, magyar eü...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése