2010. október 15., péntek

Háát...

Tegnap jól rám hozta a nagyfiú a frászt. Végig rettegtem a napot, hogy mikor hívnak a bölcsiből, hogy hozzam el a gyereket...
Történt ugyanis, hogy Apa némi fontos infót megtartott magának. Mikor reggel vittük Bencét bölcsibe, félúton mintegy mellékesen megjegyezte, hogy Bencének előző este is és aznap reggel is hasmenése volt. Útban a bölcsiben persze már nem volt mit tenni, beadtuk a gyereket. Még egy ampulla Lactiv-ot sem tudtam neki beadni reggel :( Mérges voltam nagyon Apára... Végig rettegtem a napot, majd a szokott időben mentem Bencéért a bölcsibe (aggódva, hogy mivel várnak). Pont az a gondozó néni volt bent, aki minden egyes köhintést megemlít, szóval sejthető volt, hogy ő majd szól. De nem így lett szerencsére. Nem kérdeztem rá, ő meg meg sem említette, így megnyugodtam. Gyerek remekül evett, nagyot aludt, ugyanaz a ruha volt rajta, mint amit Apa reggel ráadott. Nagy kő esett le a szívemről, márcsak azért is, mert egy másik anyukának mondta a gondozó néni, hogy csináljon vmit a lányával, mert egész délelőtt csúnya hasmenése volt :( (Anyuka szerint a tej okozta, én is erre gyanakodtam Bencénél). Bevallom azért kicsit furcsa számomra, hogy egy csoportban 2 gyereknek is egyszerre ártson meg a tej... Még a fogában merek kicsit bízni, de ez már csak amolyan kapaszkodjunk még valamibe dolog. Lekopogom, azóta sem volt hasmenése Bencének. Tegnap gyorsan kapott egy ampullányi Lactiv-ot, ma reggel szintén. Volt ma már kaki, Apa ismét mondta, hogy túl híg, de szerencsére ránéztem és ez még bőven belefér a "laza" kategóriába... Remélem, hogy tegnap is csak eltúlozta kicsit Apa a produktum állagát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése