2010. október 1., péntek

:( 2.

Bence talán jobban... Tegnap alig evett, délelőtt még minden átszaladt rajta, délután már jó részt csak pisis pelusokat produkált (éljen! Itattam szegényt ezerrel, totál ki voltam purcanva estére, Apa elismerően nyilatkozott, mikor meghallotta hogy több, mint 1 liter teát töltöttem a gyerekbe...). Délelőtt Papa bejelentette, hogy fél 2-re ígérte magát az oxigénes bácsi. Heuréka, gyerek akkor pont alszik :( Ráadásul ez az időpont pont olyan, hogy sem korábban nem tudom letenni a gyereket sem később, így hát maradt az önfeláldozás: nem dőlhettem le, hogy Bence alvásidejében bepótoljam az éjszaka kimaradt alvásomat. Pechemre Bence 3/4 2 körül ébredt is, ugyanis belázasodott :( Az oxigénes bácsi pedig bekaphatja, mert 4-re ért ide :( Mire Apa hazaért ismét elkezdett Bence lázasodni, gyors fürdetés, gyógyszer, majd lemondás a korai lefekvésről :( Fél kómásan jártam át az alvó gyereket csekkolni, negyed 10-kor feladtuk a várakozást és kapott másik lázcsillapÍtót Bence. 15 percen belül hatott, így fél 10kor végre kidőlhettünk. Éjjel nem volt gond, hajnali 6kor ébredtem iszonyatos görcsre, WC látogatás után gyereket megnéztem, szerencsére nem lázasodott vissza, pelenkája is csak pisivel volt tele, így nem piszkáltam.

Iszonyatosan nehezemre esik bármit is csinálni, pedig mosni és teregetni kell, mert nem tudok Bencére már tiszta nadrágot adni, az összes mosásban van. Ráadásul Papa is összecsinálta az ágyneműjét, ruháját az éjjel, így azt is mosni kell... Alig állok a lábamon, Bence viszont egyre élénkebb. Jajj nekem :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése