2010. október 4., hétfő

Megkönnyebbüllés...

Pénteken Apa szerencsére hamarabb hazajöhetett, ami bevallom igazán jól jött... Nem voltam a toppon :( Bence viszont igen :) Enni nem igazán evett, egy túrórudit kikönyörgött magának (persze más, ámde diétás étel nem kellett neki), amit jó ízűen meg is evett, majd 10 perc múlva annyira megtöltötte a pelenkát, hogy a háta közepéig és a bokájáig olyan volt, mehetett a zuhany alá :( Az aznapi evése ennyiben ki is merült.  Én sem ettem sokkal többet, bár délután szerencsére rájöttem, hogy egy lórugásnyi ibuprofen jó hatással van a hasfájásra. Igaz csak 2-3 órára... Este, amikor már nem bírtam tovább, bevettem egy szintén nagy adag paracetamolt, ami viszont teljesen hatástalan volt, így kénytelen voltam megvárni a 6 óra elteltét fetrengve, hogy bevehessem a következő adag ibuprofent. Így már elviselhető volt az este... Bence hőemelkedését ismét kúppal kellett éjszakára orvosolni, féltem hogy éjjel, míg alszom ismét felszökik neki a láza.
Szombatra megörvendeztetett minket egy kisebb adag tapétaragasztó állagú produktummal, aminek nagyon örültünk :) Nekem már kutyabajom volt, Bence is evett egy keveset ebédre (húslevesből zöldség + a reggeli kakaós tápszer maradványa gabonagolyóval :D Egy kanál ebből, egy abból :) mindkét tányérban volt a másikból...) Láza, hőemelkedése már nem volt, csak Apa hiánya, de az nagyon. 2x is aludt aznap és mindkétszer csalódottan kelt fel, hogy Apa nincs otthon még (telekre ment dolgozgatni). Amint hazajött Apa hullafáradtan, Bence lerohanta és nem is hagyta őt pihenni egy kicsit sem... Mindig megtalálta valamivel: "Apa is" Thomast kellett néznie vagy "Apa ovas Thomast", "másik" könyvet kért, a lényeg, hogy "Apa is".
Vasárnap egy lájtos reggeli után kimentünk Papáékhoz, bár a beígért napsütés sehol sem volt, így csak a lakásban tudott Bence labdázni. Minimális ebéd után letettük aludni, majd miután a család elment, mi is ledőltünk picit. Aludni nem nagyon tudtunk, de legalább sziesztáztunk egy picikét. Aztán kimentünk a kertbe kicsit tenni-venni, gyomlálni, nemtermőepert irtani... Mikor felébredt Bence, segített ő is, bár inkább csak azt hallottuk tőle, hogy "jössz" jelezve, hogy ő is had jöjjön be a kicsit sáros kertbe gyomlálni :) Eleven volt, sokat nem evett egyszerre, amit sztem már sikerült megtanulnom, nem végig aggódni.  Délután hazamentünk és még tévéztünk, Thomast néztünk, játszottunk, pizzát vacsiztunk (Bence ismét keveset, de evett, és ennek én annyira, de annyira örültem!) majd Apa 7kor megfürdette Bencét, mire észbe kaptam, nagyfiú már pizsiben szürcsölte a kakaós tápszerét (mint kiderült azért "sunnyogott" Apa el egy órácskát, mert meg akarta nézni az Indiana Jones-t ;) ). Fél 9kor már horpasztott a Drága fiam. Jó lenne, ha sikerülne áttérni a 8 órai fektetésre :) Hamarosan óra visszaállítás, már csak emiatt sem ártana...
Szerencsére hajnalban nem kelt korábban, pedig azt hittem. 6 körül kicsit nyöszörgött, valszeg csak álmában. Ma már bölcsiben van, de sztem ismét kilátásban van egy kis betegácsi, mert reggelre elég csúnyán köhögött... Ha lesz anyagi keret délutánra, akkor elviszem sóterápiára a héten.
Nem lehetne kérni, hogy most úgy két hétig ne legyen már semmi? Igen, tudom, hogy a bölcsi ezzel jár, fel is voltam rá készülve, de azért egy két hetes nyugit csak megérdemelnénk már, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése