2010. március 9., kedd

Türelem rózsát terem, ugye?

Igen erősen kell koncentrálnom, hogy Bence hisztijeit a megfelelő módon tudjam lereagálni. Amúgy sincs jó napom, legszívesebben feküdnék és fel sem kelnék az ágyból. Komoly erőfeszítéseket teszek, hogy elszámoljak 100ig, hogy utána higgadtan, nyugodt hangnemben terelgethessem a gyereket.
Bence közben persze gyakorolja még a hisztit a tükörben, ha esetleg nem lenne tökéletes, akkor még csiszolgat rajta. Én meg csak mondogatom magamban, hogy türelem-türelem :) Azt vettem észre, hogy nem csak nálam szakad a cérna néha, hanem Apánál is. Ez pedig elmond valamit Bence viselkedéséről, mert Apának hozzám képest birkatürelme van.
Viszont eljutottunk oda, hogy ha kérem, hogy üljön le az asztalhoz, hozom az ennivalót, akkor szépen leül és vagy várja, hogy tényleg hozzam vagy hisztizik, hogy miért nem vagyok már ott, hiszen ő éppen éhen akar halni. Most vacsinál pl türelmesen megvárta, míg a megmelegített levest elétettem, addig csak az asztalt csapkodta a kanállal :D Nincs már vacsinál sem szaladgálás, le kell ülni és úgy enni. Visszatért a jó étvágya, bölcsiben is hatalmas adagokat eszik, itthon is általában 2x vacsizik. Korán éhes lesz, így negyed 7kor már adom neki a vacsit. Aztán amikor Apa hazaér, eszünk mi is, akkor jön még kunyizni. Ez után kap még joghurtot vagy túrórudit (ritkán kekszet)... Kapott is a bölcsiben rengeteg dícséretet, hogy milyen sokat eszik és, hogy ismét belelendült a beszédbe, egyre több mindent értenek meg a mondandójából. Van hogy csak Bence hangját hallják, úgy mondja a magáét a többieknek :D Ő is olyan lesz, mint az Apja. Mindig középpontban lesz, ő lesz a mókamester :) (Remélem, mert én mindig szürke kisegér voltam, nem is igazán szerettem középpontban lenni, zavart ha mindenki engem nézett vagy rám figyelt...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése