2010. március 2., kedd

Szerepjáték ismét...

Bence áll a tükör előtt... Már várom, hogy a szokásos hisztibe kezdjen, amit csak a tükör kedvéért mutat be, meg kell néznie, hogy tökéletes-e a produkció. De hiába várok, most nem az a rész jön. Áll, mérgesen hablatyol, eldobja a kezében lévő kis játékot, "hhhüüü" (levegő beszívással, ahogy Anya szokta, ha rosszat csinál a fia), játékot felveszi, mérgesen mondja, hogy nem! (ahogy Anya szokta), hadonászik az egyik kezével (ahogy Anya szokta, ha Bence rossz), elkezdi csapkodni a tükröt a játékkal, majd ismét "hhüüü" majd nem! mérgesen (ahogy Anya is csinálja gyakran), mondja a magáét, hadonászik... :D
A hadonászást nem értem, a többiben magamra ismertem :D
...
Hazajöttünk a bölcsiből, levettünk mindent, amit kell, majd Bence szalad Apa nadrágjáért, amit mindig odavisz neki, mikor hazajön este. Mondom neki, hogy Apa még nincs itthon, majd később jön. Ebből csak az juthatott el sztem hozzá, hogy jön, ugyanis egyből szaladt az ajtóhoz és nagy Appppa kiáltásokkal kinyitotta, kitárta, kikiabált, hogy Appppa, majd mikor látta, hogy nincs válasz, ajtót becsukta és nekem mondta... Ismét bepróbálkoztam azzal a mondattal, hogy Apa nincs itthon, majd este jön, mire ismét szaladt az ajtóhoz és megismételte az előbbit. Aztán feladtam, bezártam az ajtót és próbáltam elterelgetni onnan a bömbölő gyereket.
...
Van egy nasis szekrényünk. Van benne csoki, keksz, kölesgolyó, aszalt gyümölcs, meg minden, ami kell. Bence már tudja, hogy oda kell menni kunyizni, ha kekszet akar, de ma nem várta meg a válaszom, hogy nem, majd vacsi után. Kinyitotta ("hűűű"), kivette a kölesgolyókkal teli kis dobozt. Megsajnáltam. Adtam neki pár szemet belőle (mit pár szemet? megette az egészet! volt vagy 15 golyó :) , kicsike doboz, na ;) ), elkönyveltem, hogy vacsi nuku, majd kakaó lesz a következő, amit leküld a pocakba. De megint rámcáfolt az utód és bevágott egy szelet májkrémes kenyeret, némi sajtot utánaküldött, kapott pár szem köményes rolót, amit még jóízűen elrágcsált. Térül-fordul, játszik, majd arra lettünk figyelmesek, hogy zörög valamivel. Odament a szekrényhez a puffasztott kölesvagymilyen-tallérért (olyasmi állagú, mint a kölesgolyó, csak ez lapos, tallér formájú), kivette a zacskót, kiszórt belőle magának egy halommal, leült tévézni és bevágott abból is vagy 15 darabot... Asszem zárnunk kell a szekrényt most már :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése