2010. március 18., csütörtök

Helyzetjelentés 4...

Láz már nincs szerencsére, tegnap csak egy kis hőemelkedése volt, amint elindult feljebb a hője, a határnál adtam neki ismét lázcsillapítót. Azóta nem kellett szerencsére.
Viszont iszonyatosan folyik az orra emiatt köhög nagyon csúnyán. Köptetővel le is álltam, mert annyi váladékot csinált neki, hogy este 8 és 9 között fulladozott a gyerek. Ijesztő ezt látni... Mivel folyik neki rendesen a cucc, gondoltam nem adok neki, hátha amiatt vannak ezek a rohamok. Tegnap este is volt, de hamar elmúlt neki. Most ismét túl vagyunk egyen, a szokásos módon visszaöklendezte, amit lenyelt belőle. Az a furcsa, hogy ha lefekszik és nyugton marad, akkor hamar szűnik a köhögő roham, ha viszont függőlegesben van, akár ülve, de nyugton, akkor viszont jobban köhög... Eddig ez pont fordítva volt. Jó lenne vmi tuti megoldás, hogy miként lehet egy lassan 2 évest nyugodt fekvésre bírni. Én még nem jöttem rá. Hiába minden mese, könyv, labda, maci, bármilyen játék, köhögés közben is jönne-menne, rohangálna, pedig összegörnyed időnként az erőlködéstől. Tegnap orrszívásnál a szokásos sírás közben, amikor levegőt kellett volna vennie vagy 20 másodpercig nem vett. Úgy tűnt mintha nem tudna, orrszívót tartottam az orrában, hátha segít. Totál berezeltem, fogalmam sem volt, hogy mit csináljak vele, pedig - szégyen ide vagy oda - eüben végeztem. Csapkodtam a mellkasát finoman miközben az orrszívóval igyekeztem könnyíteni rajta... Hát ezt senkinek nem szabad megélnie, teljesen ki voltam ettől bukva.
Vége lehetne már ennek az egész betegségnek. Doki adott hörgőtágítót, kell kapnia köptetőt (de elég a Stodal, nem kell a Fluimucil) és hétfőn vissza kell mennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése