2010. március 15., hétfő

Helyzetjelentés 2...

Tegnap este voltunk ügyeleten, ugyanis Bencének a hűtőfürdő előtt csak 38.5 volt a hője, utána viszont 20 perc alatt felment neki 39.3-ra (levont értékek). Kúp nem hatott (jó eséllyel egy pukinál kiküldte a már felolvadt kúpot...), így elindultunk az ügyeletre. Az én mumusom az, hogy antibiót kell neki adni. Valószínűleg, ha én lettem volna ilyen beteg, nem is megyek el a dokihoz, kivártam volna a keddet de a gyerekkel nem szeretem ezt megjátszani, mert ő nem tudja elmondani, hogy hol fáj, mi fáj. Ha súlyosbodik az állapota, akkor meg milyen nehéz kikezelni szegényeket... Inkább 1 "felesleges" doki látogatás, mint 2 hét betegeskedés. Kicsit megnyugodtam,mikor mondta az egyébként nagyon kedves doki, hogy vírus. Doki nagyon aranyos volt a gyerekkel, nem akarta lerohanni, hogy gyorsan megvizsgálja, amitől ugye frászt kapnak a gyerekek és sírás lesz a vége. Bence ügyes volt, hagyta magát megvizsgálni. Mondjuk csórikám tök lázas volt még, emiatt amúgyis kókadtabb volt, mert nem mertünk Bencének újabb adag lázcsillapítót adni, hátha csak picit tovább tart a kúpnak hatnia, (nem akartuk begyógyszerezni sem, ha nem muszáj).
Szokásos kezelés jön ismét, szerda csütörtök tájban kell legkésőbb jobban lennie, így akkor mindenképpen megyünk a dokinkhoz.
No és persze mikor adta meg magát Bence hőmérője? Na mikor? Persze hogy akkor, mikor a nagy ritkán végzett fenékben hőmérőzést akartam megtenni... Naná, hogy a szétszedése nem volt egyszerű, rendesen sikerült összekaristolni, mire szétjött és naná, hogy az elem kifolyt, így dobhatjuk a kukába... Mindegy, legalább van ürügyem, hogy miért vegyek Bencének másik, rugalmas végű digihőmérőt :D Addig meg használjuk az enyémet, kizárólag hónaljban méricskéhez, ha nagyon kell... Ott a fülhőmérő is, ami nem túl pontos, arra viszont jó, hogy az ember alátámassza vagy megcáfolja, hogy a gyereknek láza van avagy sem. Nem használható arra, hogy eldöntsük csak hőemelkedése van vagy pedig láza a betegnek... Ritkán mérek neki hőt, az ember úgyis érzi, ha lázas és adhatja nekik a kúpot/szirupot, szóval én azon a véleményen vagyok, hogy nem kell állandóan mérni nekik. Ha dokihoz megyünk, akkor azért mérek egyet, hogy tudjak valami értéket mondani az orvosnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése