2010. február 12., péntek

PCOS nő mindennapjai...

Szedem ugye A gyógyszert... Gyönyörű 30-32 napos ciklusaim vannak, mindegyik tüszőrepedéssel megspékelve. Örülök! Persze azért még koránt sem olyan a helyzet, hogy azt mondanám, minden tökéletes lett. Lehet sosem lesz, de azért én nem adom fel a reményt. Már ez a tankönyvi ciklus is több, mint amit valaha reméltem. Jelenleg az bosszant, hogy akkora ragyák nőttek a fejemre, hátamra így a ciklus 7.napján, hogy azt sem tudom hova kapjak, mit kenjek rájuk, hogy legalább ne fájjanak ennyire. Úgy látszik ezen még ez A gyógyszer sem tud segíteni :( A poén meg az, hogy olyan száraz a bőröm, mint egy rinocérosznak :( Nincs az a mennyiségű testápoló, amit nem tudna magába szívni röpke 1-2 perc alatt a bőröm. A másik bosszantó dolog pedig a szőrösödés. Na, ettől tuti soha nem fogok megszabadulni. Nincs az a gyógyszer, ami olyan szintre tudná csökkenteni a szőrösödést, mint egy átlag nőnek. Persze a szőr megjelenése korlátozódik a nem kívánt helyekre, de ahol lennie kellene ott hullik ezerrel. Volt egy lány, aki szembesített ezzel nem rég egy régebbi fotómon, azóta terhes voltam, szültem, így kisebb sörényem is lett, amit momentán a lakás különböző pontjain igyekszem elhagyni. Mondanom sem kell, hogy segítség nincs, meg kell barátkoznom a helyzettel, ami még így röpke 15 év elteltével sem olyan egyszerű (nem vagyok hajlandó több ezer forintot költeni kísérletképp csodaszerekre). Nehéz beletörődni, hogy ez van, de asszem kárpótol némileg az én kis tököcském :)

Egyszer majd leírom a történetemet itt is (PCOS honlapon fent van ;) ), csak azért, hogy reményt adhassak a sorstársaknak, akik esetleg olvasnak és még várják a CSODÁT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése