2010. február 8., hétfő

Elegem vaaaan!!!

Hívtak bölcsiből, Bencének hasmenése volt 2x is és sugárban hányt is, szintén 2x... gondozónő gyomorrontásra gyanakszik, én rosszabbtól tartok, de gondozónőnek legyen igaza (hozzáteszem nem evett Bence semmi olyat...)!! Szombaton voltunk nagyszülőknél, Apumnak hasmenése és hányingere volt, de az új gyógyszerek egyikének mellékhatására gyanakodott. Mindenesetre gyanús, hogy Bence 2 nappal később ugyanazokat a tüneteket produkálja :( Ráadásul csütörtökön farsang lenne a bölcsiben, jó lenne ha Bence is ott lehetne (mit adjak rá? ötlet?). Gondozónő rendes volt, nem írta be a füzetbe a történteket, mondta hogy ha ma már nem lesz semmi baja, akkor holnap nyugodtan vigyem be, még dokihoz sem kell vinnem ehhez Bencét. Viszont itthon is volt egy elég híg hasmenése Bencének délután, így most a szokásos löttyöket itatom (tunkolom bele) Bencével: Sodioral, Normaflore, Laktiv akut. B.kker ennyire nem lehetünk szerencsétlenek, hogy ismét bekapjon a gyerek vmi vírust :( Minden esetre irattam a dokival hányinger elleni kúpot - már csak el kéne érte menni -, kértem időpontot holnapra. Ha lényegesen jobb lesz a helyzet, akkor lemondom és beadom Bencét a bölcsibe. Bár az is lehet, hogy holnap még inkább maradunk itthon, majd szerdán megy esetleg. Még megálmodom, attól függően hogy alakul a délután további része....

(Nekem meg csavarja az orrom valami... Áááá, ha én is beteg leszek, akkor tuti Dunának megyek!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése