2010. február 17., szerda

Bajban ismerszik meg a barát...

Konkrét baj nincs, csak meglehetősen kevés ember van, akire számíthatok... Talán egy kezemen meg tudnám számolni. Hogy mi a baj? Íme (ne sértődjön meg senki, csak gondolkodjon el, ha esetleg úgy érzi, hogy megsérteném, hogy tényleg egy picit sincs igazam?):
Bence beteg, de mivel nem lázas, nincs hőemelkedése kénytelen voltam bevinni a bölcsibe. Egyszerűen annyi melóm gyűlt össze, hogy már nincs pofám azt mondani a főnöknek, hogy bocs a héten már nem jövök, mert köhög és folyik az orra a fiamnak. Holnap ismét nem tudok vele otthon maradni, mert 4 hónapja van időpontom a diabos dokihoz, ha most lemondom, várhatok újabb 4 hónapot. Apa sem tud otthon maradni vele, mert kell minden egyes nap szabija a nyári szünetre...
Utálom, hogy nincs senkim, akire rábízhatám Bencét nyugodt szívvel, tudván hogy jól ismeri, jól fogja magát érezni vele és nem fogom magam rosszul érezni amiatt, hogy lepasszoltam őt. Mert most rosszul érzem magam, hogy elvittem bölcsibe, hogy a munka volt az első és nem pedig az ő egészsége. Van barát, akire gond nélkül rábíznám őt, de egyrészt ritkán látta Bence, így valószínűleg sírna Bence, ha most hirtelen ő vigyázna rá, másrészt meg ő is dolgozik. Egyszerűen úgy érzem, hogy magamra hagytak a barátok, akik azt hirdették annak idején, hogy milyen jó barátok, barátnők vagyunk. Magamra hagyott a család, mert akire bízhatnám a fiam, neki most megvan a maga baja, a maga családja és legkevésbé sem hiányzik neki egy beteg másféléves. A szüleimre sem tudom bízni, ők is dolgoznak és egyéb okok is vannak... Én is hibás vagyok, belátom, hiszen jobban kellett volna törekednem, hogy ápoljam azokat a bizonyos barátságokat, de én nem vagyok az a fajta ember, aki önös érdekből, erőltetve tart fent egy kapcsolatot a későbbi profit reményében. Miért mindig én keressem a kapcsolatot velük? Belefáradtam, hogy mindig én jelentkezem, hogy ekkor vagy akkor ráérek, ők viszont a kisujjukat sem mozdítják, hogy találkozhassunk. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy egyes barátaim hányszor hívtak fel vagy írtak mélt csak úgy, érdeklődve hogylétem felől. Arra viszont már nem is emlékszem, hogy pontosan hányszor is ugrottam, amikor baj volt, vagy segítségre szorultak.
Elkenődtem...
Utálom magam, hogy a fiamat beadtam bölcsibe, ahelyett hogy otthon maradtam volna vele és mindent megtennék annak érdekében, hogy meggyógyuljon végre. R.hadt egy érzés, senki se tudja meg.
Most pedig abbahagyom, mielőtt bárkit is megbántanék (ha még nem tettem volna meg), mielőtt itt bőgném ki a szememimet a munkahelyemen a kollégák szeme láttára. A gombóc ott van a torkomban és majd csak akkor fog elmúlni, ha elmegyek Bencéért a bölcsibe és azt mondják, hogy minden rendben volt vele, evett-ivott-aludt rendesen. Van erre esély?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése