2009. december 16., szerda

Új taktika...

Muszáj kicsit cseleznem, hogy igyon. Így is van sírás, de nem kell nagyon lefogni... Kap egy adagot a Maci, Anya, majd Bence is. Minden korty után eddig is dicséret járt, de most meg aztán pláne. Kapott a kezébe ő is adagolót és adhatott a Macinak ő is teát... Ez is tetszett neki, végülis a maci mosható, max bedobom a mosógépbe :) Csak igyon, már nem érdekel hogy hogyan, de igyon nagyából magától...
Próbálom lefoglalni a gyermeket, így néha ebben is leleményesség kell: Tegnap kapott egy kis cipősdobozt, abba fektetjük a barikát (vmi alvó állat, de nem használja arra), néha még a cumit is odaadja neki, hogy el tudjon aludni. Aztán rácsukjuk a barikára a cipős dobozt, miután visszaszereztük a cumit :) Csak 1x kellett mutatnom neki, hogy a barika is kér cumit és már adta is :) Jó szívű na :D Ma ugye a Maci kapott teát, délben szerintem meg is etetjük :)
Kicsit nehéz lemennem gyerekbe, ezek is csak azért nem jutottak eszembe, mert el vagyok én ettől szokva :( Persze azért igyekszem ;)
Most pedig megyek fertőtleníteni és ebédet főzni a nagyfiúnak, bár kezdek én is sz.rul lenni, emiatt szívesebben dőlnék le, de hát ugye ezt nem tehetem meg :( Mindig így járok: ha beteg vagyok, tuti nekem kell állnom a sarat, mert vagy beteg Apa is (ő ugye haldoklik rendszerint) vagy dolgozik és nem tud hazajönni Bencézni amíg lábadozok, vagy Bence is beteg... Én meg majd kihordom lábon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése