2009. december 15., kedd

Mi van mááár?

Én ezt nem értem. Tuti tehettem valami rosszat, mert elér minket az összes lehetséges betegség.
Kibújtak a két felső 4es fogai Bencének, amit jó kis hasmenés kísért... Aztán ma reggel ismét és a bölcsiben még 3x volt neki 1 óra alatt... Dokit hívták, majd engem, majd én is a dokit. Úgy tűnik, hogy ez már nem a foga szegénynek. Mi a túrót tegyek? Annyi gyógyszert kap már szegény megelőzésként, hogy ennél többet nem is lehetne neki adni és mégis mindig benyalunk valami "finomságot"...
Sajnálom szegényt, mert lassan nincs olyan hét, hogy ne lenne valami. Az a reményem, hogy idén talán megússzuk már betegség nélkül, szertefoszlott...
Mai menü: Lactiv akut, Sodioral, Pro+kid, Normaflore, C vitamin, rengeteg tea (ahha, csak inná meg, minden esetre imádkozom ezért) és krumpli, sárgarépa vagyis diéta... A drukkokat azért kérem, hogy mégis csak a foga legyen és holnapra elmúljon... Valamiért úgy érzem, hogy a héten már ebből nem lesz semmi :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése