2009. július 16., csütörtök

Hoppá...

Ma eljött az ideje, hogy anya lemenjen a ház aljánál lévő kertbe és felhozza a ledobált dolgokat, ugyanis ma leküldte a nagy labdáját is megmentendő a többi játékot... Csak egy gond van: úgy benőtte a bokor körbe azt a kertet, hogy nem tudtam (akartam) átmászni rajta. Lehet majd felhozatom Apával :D

Ha már itt vagyok, dobok pár mondatot a tegnapi napról is.
Voltunk barátnőzni (aki nem sokára megy "haza" Írországba). Bence ismét remekül elvolt a 2 nagyobb fiúval. Mindig ledöbbenek, hogy mennyire hiányzik neki a társaság. Lett kis medencébe víz engedve, amibe Bence cipőstül rohant megmártózni :D De elég gyors voltam ahhoz, hogy csak az egyik lábán lévő szandi és zokni ázzon szét;) Pancsolt egy jó nagyot, majd felült a hintaágyra Márkkal és hintáztak(nagypapa lökte a hintát, gyerekek pedig élvezték :) ) Annyira kifáradt, hogy az utazóágyában aludt 2 órát! Ilyet még itthon is ritkán csinál, hát még vendégségben... Mondjuk, jó hűvös volt a lakás, be tudtam neki sötétíteni, gondolom ez is közrejátszott. Majd felkelt, evett egy nagy adag bébiételt, fagyit és folytatták a játékot a fiúk. Volt bubifújás Ádi részéről, amit a kicsik tátott szájjal figyeltek, no meg igyekeztek elkapni őket :D Édesek voltak ;)
3 körül hazajöttünk, mert itthon is volt teendő bőven, pedig nem akartam a nagy melegben autózni, de hát sajna most ez volt...
Délutáni alvást kicsit előrébb tudtam hozni, de sajna nem aludt sokat, sírva ébredt. Láttam, hogy a kezén van egy nagyobb piris folt, gondolom elfeküdte és zsibbadt neki, ezért ébredt fel. Van ilyen, nem lehet ezt megelőzni :(
Íme a képek:





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése