2013. december 25., szerda

Boldog Karácsonyt!

Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánunk Mindenkinek!








Sajnos Kata 23.-án este belázasodott, illetve akkor még csak hőemelkedéssel kezdte, másnapra azonban már láza is lett. Mivel már 4 hete köhög hurutosan, ezért úgy döntöttem, hogy elviszem az ügyeletre, nehogy tüdőgyuszival legyen dolgunk, hiszen nem rég a doki azt mondta hogy légcsőhurutja van Katának. Dokihoz elvittem végül, bár igencsak rezgett a léc, hogy menjünk vagy sem, mert mindössze hőemelkedése volt, de annyira bágyadt volt, hogy inkább rábeszéltem magam egy orvos látogatásra... Délelőtt még ide a közelbe kellett menni, így gondoltam inkább ebéd előtt megyünk, délután már a Jánosba kellett volna elmennünk, azt pedig nem akartam.
Szóval elmentünk, az autóban érkezés előtt kb. 2 perccel taccsolt is a csaj. Szörnyű volt látni a tükörből, ahogy öklendezik, küzd, de félre állni nem tudtam, mert a Szentendrei olyan szakaszán voltam, ahol a Hév sínpályája volt az út mellett... Nagy nehezen megérkeztünk, sikerült is kihámozni Katát a trutyiból, a rendelőben kevesen voltak szerencsére, így hamar bejutottunk. Doktornő dobott egy hátast, mikor meglátta Kata pocakját, illetve a méretét. Egyből fel is írta a papírra, hogy akkor egy gasztros kivizsgálást mielőbb meg kéne ejteni... Aztán meghallgatta, megnézte, megtapogatta Katicát és mondta, hogy szerinte ab kúra kell, bár nincs tüdőgyulladás, de nagyon a kapuban áll... Köptetővel le kell állnunk, mert annyira sok már a váladék, amit fel kell köhögnie, hogy már bántja a pocakját. (Hogy Apa mennyire boldog volt, hogy ismét ki kellett takarítani az autót... :( )
Nem örülök az ab kúrának, de remélem végre meggyógyul, mert ez a hurutos köhögés már nagyon rég óta tart. Pénteken pedig megyünk a háziorvoshoz is...
Szegény Bence pedig be volt sózva, hogy megyünk rokonokhoz, aztán pedig csalódnia kellett, hogy mégsem... Sajnálom szegényt, tényleg nagyon akart menni, de most az a lényeg, hogy Kata is meggyógyuljon, hogy aztán tényleg felhőtlenül tudjanak majd játszani az uncsitesókkal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése