2012. november 26., hétfő

Jobban...

Nos, Kata már a régi. Kezd étvágya is lenni, ismét ivott 200 tápokat, ami azért nagy megkönnyebbülés.
Most én vagyok dögrováson, miért is ne kaptam volna el :) Két hét alatt ez a második betegségem. Tisztára, mintha ovis lennék :D Sebaj, már lassan kezdek jobban lenni, a csúcs szombat éjjel volt. Mondtam is Apának, hogy ha Katának is így fájt a torka, mint nekem, akkor nem csodálom, hogy nem akart enni-inni. Nekem még a fülemre is ráment és hogy ne legyen azért minden olyan egyszerű, még a nyakam is elaludtam péntekre... Hát ez az én formám.
Azért szombaton voltunk ünnepelni, 2 nagyon finom tortát is kaptam. Először fordult elő, hogy Bence nem tudta megenni a kis táblácskát a tortáról, mivel kívül-belül marcipános volt a második, elég hamar telítődött. Mondjuk már az első túró torta fullra töltötte a kis pocakját, szóval az is lehet, hogy ezért nem tudott mit kezdeni a második szelettel :)

 35 :D

Ez az enyém, ugye Anya?

A Kisasszony nem volt elájulva a tortáktól... 

 Még neki is jutott kis maradék :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése