2012. november 28., szerda

Az első...

...felismerhető firkarajzot kaptam meg tegnap.





4 és fél évesen éppen aktuális volt már, nem? Repesek az örömtől :D

És nézzük a többi alkotását mostanában:


Ez is egy tegnapi rajz, kezd felismerhető lenni az emberi alak :)


Márton napi liba :) Itt az a meglepő, hogy sikerült nagyjából csak a liba lábát és a csőrét színeznie...

Ősz... Ezen a képen azért lepődtem meg, mert végre nem csak sötét színeket használt, mindent bevonva vele. Látszik a kép közepén, hogy valami "készült"...

Másoknak talán ezek nem nagy dolgok, de nálunk igenis nagy előre lépést jelentenek. Ha a többi gyereket nézem az oviban, akkor már a kiscsoportosok is tudtak ilyeneket rajzolni, Bence középsős, szóval van mit behoznia :D Szeretem, amikor ilyen kézzel fogható, látványos fejlődési periódusai vannak. Ebből merítek erőt, ahhoz hogy elhiggyem tényleg jót tesznek a terápiák és nem csak az időnket pazaroljuk rájuk velük.

1 megjegyzés:

  1. Marci sem rajzol ennél jobban.:-( A héten rajzolt egy fához hasonló valamit, gyanúsan megkérdeztem, hogy mi ez, mire mondta, hogy egy fa. Hurrá! Alakul. Amikor rá akarom venni, hogy rajzoljunk valamit, akkor kijelenti, hogy hagyjam békén, mert rajzolni felesleges időtöltés. Így, szó szerint. Múltkor meg azt mondta, amikor megint a rajzolást agitáltam, hogy "Anya, te tönkreteszed az életemet!" :-) Hát, ezek után nem rajzolunk itthon. Viszont szívesen fűz gyöngyöt, gombol gombokat, vág az ollóval, talán fejlődik valamit a kézügyessége.

    VálaszTörlés