2011. december 7., szerda

Mik vannak...

Séta közben Bencével bogyót szoktunk szedni a környező bokrokról. Van köztük kék, piros és narancs is, és nagyon élvezi őket leszedni, majd a kezembe adogatni. Mindig próbál az előzőnél nagyobbat, szebbet találni. Ez ma délelőtt is így volt, amikor lementünk sétálni. Nem jutottunk messze, csak a piros bogyós bokorig, ott megálltunk és ismét belelendültünk a bogyó szedegetésbe. Egyszer csak jön egy sepregető idősebb bácsika, majd közli velem, hogy ne engedjem a gyereknek a bogyózást, mert ő nem azért sepreget, hogy aztán mi összekoszoljuk ezzel a járdát! Én meg csak néztem bután, hogy wtf??? Jól értem? Egy hajszálnyit eldurrant az agyam és közöltem vele, hogy nem értem mi baj van ezzel, hiszen előbb vagy utóbb ez a bogyó úgyis a földre kerülne, nem szemetel a gyerek. Mindenesetre fogtam a gyereket és arrébb mentünk a kék bogyós bokorhoz... 
Lehet csak nekem furcsa ez, de nem értem, hogy mi volt a baj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése