2011. november 28., hétfő

Orvososdi...

Hát nem volt szerencsénk most sem :( Nem tudták megcsinálni a hallásvizsgálatot, főorvos asszony nem volt bent, így nem tudta megnézni sem, hogy hátha csak hurutos még a füle Katának és azért. Újabb próba csütörtökön, akkor elvileg bent lesz a doki is... (2 orvos nézheti meg a kicsiket a Vörösvári rendelőben az objektív hallásvizsgálatnál, egyik sem volt bent). Szinte remegtem az idegességtől, mikor eszembe jutott, hogy elviszem Katát a Csobánka téri rendelőbe, ott éppen ma délelőtt van gyermek fülészet. Elmeséltem a dokinak a szitut, aranyos volt, látta, hogy nagyon ideges vagyok. Megnézte, Kata füle rendben, náthának semmi nyoma, így kaptunk beutalót a Heim Pál audiológiájára. Csak időpontot nem tudok kérni, mert félre tették a telefont :(
Apától is megkaptam, hogy szerinte csak túl dramatizálom a dolgot és nem kéne orvostól orvosig rángatnom a két gyereket :( Lehet igaza van és csak túl sokat aggódom?
Bence is kezd beteg lenni, és ezt már nem beképzelem... Tegnap elkezdett köhögni, ma már kezd orrhangja lenni. Ha holnap reggel is ilyen lesz, nem engedem Apának hogy oviba vigye. Na persze szerinte mehetne, 2 másik gyereket is látott ilyen állapotban az oviban. De én nem az ovinak akarok jót azzal, hogy nem küldöm be, hanem Bencének, mert hamarabb meggyógyul, ha itthon fekhet (végre nézhet mesét reggeltől estig :D ) és ihatja a finom meleg mézes-citromos teát...
Nincs jó kedvem :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése