2011. július 25., hétfő

Hétvége...

A mostani hétvége is mozgalmas volt. Pénteken Bence beütött a bölcsiben a lábát,emiatt sántít szegény. Persze van most "aja-apa vegyél fel, vigyél oda", no meg sírás, ha lábra kell állni. Na persze, pasi a lelkem :D
Sikerült szegénynek összeszednie valamilyen fertőzést, kezelgetjük, de félek, hogy ehhez nem lesz elég a sima antiszeptikus kenőcs :( Bakker, pedig már-már mániám lett a wc állandó fertőtlenítése, be van készítve egy domestosos spray a wc-be, akárhányszor megyek, mindig lefújom, letörlöm. Bence meg már olyan ügyes, hogy állva pisil. Mivel a wc-n rajta van egy majd 10 centis emelő, ezért lábujjhegyezik a gyerek, hogy bele tudjon találni :( Néha elfárad a kis lába és olyankor persze hozzáér a kukac a wc deszkához. Ha egyedül megy pisilni, márpedig mostanában egyre gyakrabban történik ez, akkor nem rakja oda a kisszéket, hogy arra álljon, mert valószínűleg mindig az utolsó pillanatban intézi a dolgát. Tegnap pl. Apa volt a kis helységben, ezt látva Bence (gondolom sürgős volt már) a bilijébe akart pisilni állva. Sikerült megjelölnie mindent, most már tudjuk, hogy az az ő territóriuma :) Tanácstalan vagyok... Pedig muszáj lesz kitalálni valamit.
Én ismét kishíján elsírtam magam a tehetetlenségtől, mert megint rádöbbentem, hogy már ezt sem tudom megcsinálni pihi nélkül, vagy már azt sem. Szörnyű, bosszantó! Szegény Apa ugrálta körbe a lesántult fiát + ő intézte a mosást, a takaritást, én meg a töménytelen magnéziumnak köszönhetően nem lettem csúcs formában, de "futhattam" a hasmenés miatt rendszeresen... Persze hogy nem jutott már ereje az egyéb apró cseprő dolgokra ( kapcsolót kéne a kapucsengőre szerelni, mert januárban vmi idióta megkérte, hogy minden alkalommal, amikor használják a kapukódot, akkor a kapucsengő a megfelelő lakásban jelezzen; a kiságy is szorul még némi javításra, amit már Apa elkezdett, de nem volt ideje befejezni).
No, sírás abbahagyva, megyek ultrahangra meglesem a kis nunisunkat, aztán a dokinak is elsírom tehetetlenségem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése