2011. július 29., péntek

Cupp...

Tegnap bekeményítettem és elhatároztam, hogy Bence székelési problémáját megoldandó, nem kap annyi édességet. Jójó eddig sem kapott sokat, de az új bölcsire való tekintettel minden nap vittem neki vmit. Hol egy fagyit, hol gumicukrot, időnként müzliszeletet, de volt példa rá, hogy olvadós rágót kapott, tegnap előtt meg csokibevonatú kekszet vittem. Aztán mikor hazajöttünk természetesen még akart enni vmit, ami még véletlenül sem normális étel volt. A vacsit pedig mindig elutasította, aztán este fél 9kor meg jött, hogy ő éhes. Kaki meg persze jó eséllyel csak 3 naponta, de volt már példa a 4-re is. Besokalltam és azt mondtam neki, hogy nem. Nincs csoki, nincs nasi. Vittem neki mazsolát, azt is remekül elrágcsálja. Itthon még kapott mogyorót is, aztán az eredetileg szokásos "5 után már nincs nassolás" szabályt elővettem. már nem nagyon kellett neki a mazsola, így szembesültem ismét azzal az idegesítő szokásával, miszerint az már nem kellő ételt szét dobálja a szőnyegen. Amikor jött, hogy kell neki a lapát és a kis seprű, már fogtam a fejem, hogy jaj állhatok neki takarítani. Szerencsére nem a megrágott ételt köpte ki, hanem a tálból szórta ki a mazsolát. Kaptam is az alkalmon, hogy akkor seprű és lapát nélkül összeszedetem vele. Na itt jött a Bence-féle taktika, igyekezett a feladatot elkerülni és inkább sírt (mit sírt, hisztizett!), majd nyakamba borult szipogva, aztán mutatta az ujjacskáját, hogy megcsípte egy méhecske :D (na persze :) ) végül - látva, hogy Anya nem tágít - az adu ászt is bevetette: akkora cuppanósakat adott, hogy csak lestem :D :D Azért valljuk be, hogy egy anya ilyenkor legritkább esetben tudja teljes komolysággal elmondani a gyerek szót nem fogadásának következményeit :)
Este ismét jött a "na majd én megpuhítom Anyát, hogy ne kelljen lefeküdnöm aludni" taktika: kezdem azt megszokni, hogy átöleli a nyakam és követeli a puszikat! Igen, puszikat, nem egyet, nem kettőt, hanem minimum 10-et :D Aztán ugye most hogy rájött Anya nagyon szereti, amikor átöleli a fia és puszit ad neki, hát bevetette ezt is. Nem elég, hogy én adom neki a sok puszit este lefekvés előtt, de ő is jó párral meglepett :D Reggel a bölcsibe bevittem és ott sem akarta elengedni a nyakam, szóval ismét bevetette a pusziszkodást :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése