2011. június 7., kedd

Öröm...

Annak ellenére, hogy azt mondták, nem lesz gond, én alaposan berezeltem, hogy mi lesz ha Bencét nem veszik fel az oviba, mert szeptemberre várjuk kistesót. Rengeteg helyről hallottam, hogy ez kizáró ok, amit meg is értettem, hiszen kevés a hely, nyilván előbbre kerülnek azok, akik dolgozni akarnak visszamenni. Ráadásul a bölcsibe kis hátszéllel jutottunk be, no meg a Gondozó nénik is anno mondták, hogy nem lesz egyszerű menet, ha kistesó megérkezik, mert az oviban nincs hely, nem fogják felvenni. Takargattam is rendesen a pocakot (annak ellenére, hogy azt mondták ez nem jelent semmiféle hátrányt a felvételnél), nehogy már ezen múljon. Péntekre volt az határidő, amikor is mehettünk megnézni az eredményt.
Lám-lám, tényleg sikerült a felvétel, minden probléma nélkül bejutott, még csak át sem irányítottak minket másik oviba. Megkönnyebbülés ezerrel és öröm, hogy legalább ez le van tudva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése