2011. május 16., hétfő

Vérszegénység?

Mostanában elég sokszor előfordul, hogy este - mikor már lepihenek végre - erős szívdobogás érzésem lesz. Enyhén szabálytalan is, ezt Apa vette észre, amikor megemlítettem neki ezt a kellemetlen dolgot és megnézte "rosszullétem" közben a pulzusom. Kicsit utána olvastam, mert eléggé aggasztott, hiszen alkalmanként akár 5-10 percig is eltartott és azelőtt nem nagyon tapasztaltam ilyet az elmúlt kb. 2 hetet leszámítva... Állítólag vérszegénység vagy túl sok vas okoz ilyen tüneteket terhesség alatt. Ez persze csak az enyhébb ok, de hát én optimista vagyok ilyen esetekben, így biztos, hogy max ennyi lehet a baj :D Igyekszem tenni ellene, meglátjuk mennyire sikerül... Aztán hamarosan úgyis vérvétel, akkor biztosan kiderül, hogy igazam volt-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése