2011. május 31., kedd

Szösszenetek az életünkből...

Egyik reggel Bence átjött a szobánkba és odabújt hozzánk. Apával éppen összebújva voltunk, így Bencének köztünk nem maradt hely, ezért Bence fejem fölé fúrta magát, én átöleltem a derekát és simiztem a pociját. Meg is kérdeztem tőle:
- Bence, mi van a pocakodban?
Kaptam is rá egy határozott választ:
- Kistesó!
***
Papa gyakran igyekszik Bencét becsalogatni magához, hol egy rajzfilmcsatornát kapcsol, hol csak meséltetni akar magának, de volt már hogy ki akarta vitetni az üres üveget a szobájából a gyerekkel. Néha csak szimplán megkérdezi tőle:
- Bence! Bejössz a Papához?
Ismét egy határozott válasz:
- NEM!
***
Próbálkozunk a bilizéssel, igyekszem rávenni Bencét, hogy a nagy dolgot is oda produkálja, bár már annak is örülök, ha a pisi inkább a bilibe jut és nem a szőnyegre. Ha végre kaki kerül a bilibe, akkor mindig szól:
- Anyaa! Bogyó!! :D
Most már arra is hajlandó, hogy idegen helyen ráüljön a wc-re és oda pisiljen. Nagyon büszke voltam rá, mert hétvégén ugyan vittünk bilit is, de nem volt rá szükség. Otthon sajnos nem halad ilyen jól a wc- projekt, amit meg is értek, hiszen a wc-n van egy magasító a Papa miatt, így már elég magas Bencének, gondolom nem akar ráülni. Erre is kell megoldást találnunk...
***
Kistesó is aktív már nagyon, épp a minap megérezhettük először, ahogy csuklik. Próbáltam Bencének is megmutatni, hátha így közelebb kerül ahhoz, hogy mit is jelent egy Kistesó, de nem érdekelte igazán, inkább a mesét nézte a tévében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése