2011. február 2., szerda

Mászik, kifogásokat talál, visszabeszél...

Eddig is mászott pl. a szobájában a könyvespolcra. Mi meg infarktust kaptunk közben... Mára eljutott oda, hogy ha nem vagyunk hajlandók valamiért feltenni őkelmét a konyhapultra (pl. mert tele van), akkor felmászik egyedül. Előre f.sok, mi lesz ha kicsúszik a lába alól a szemetes és beveri magát a szekrénybe... Eltenni sem tudom a szemetest arrébb, mert visszatolja (tudja, hogy ott a helye), vagy odaviszi az egyik széket...
Egyébként meg iszonyatosan rafkós. Tegnap letettem aludni délben, aludt is vagy 45 percet. Felébredt, visszakísértem, megpróbáltam visszaaltatni, amikor már azt hittem sikerült, kiosontam a szobából. 1 perc múlva már hallottam is, hogy "ajjjaaaa"... Innentől kezdve már csak kifogások voltak, csak aludni ne kelljen. Leleményességére néhány példa:
1. "ajjjaaa jössz? szejetszejet",
2. "ajjjaaa inni efogyott" -  na igen, aki jó ha napi egy itatónyit megiszik,
3. aztán 'ajjjaaa bocsáánat" - mintha tett volna bármi rosszat azon kívül, hogy nem alszik :D ,
4. majd "ajjjaaa kakiiii" - én be, pelust kibontom, szembesülök vele, hogy gyerek átvert,
5. végül jött az aduász: "ajjjaaa bilibe" - tudja ugyanis, hogy mivel mostanában nagyon nem akar bilizni, ha csak szól, hogy rá akar ülni, anya már boldogan veszi is le róla a pelust.
(6. közben persze volt szipogás, így orrot is kellett szívni, ami persze jól felpörgette Bencét)
Csoda-e hogy tegnap mindössze 45 percet aludt?
Aztán este illetve délután kellett még nagyot nevetnem, ugyanis ültünk az autóban, én igyekeztem kiállni a parkolóból, tolatnom kellett és szokás szerint rátettem a kezem az anyósülésre, ahol Bence rendszerint jól megtapossa. Ezt megelőzvén mondtam is neki, hogy ne taposson, mert rácsapok a lábára. Bence frappánsan válaszolt: "van másik lábam" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése