2011. január 20., csütörtök

Ébresztő...

Egyik hajnalban Bence szokásához híven kisétált a szobájából és átjött hozzánk. Én épp félálomban voltam, mert kb. 1 órája próbáltam visszaaludni, de nem keltem fel hozzá. Úgy voltam vele, hogy vagy visszasétál látva, hogy alszunk (szokott azért ilyet csinálni) vagy majd Apa felkel hozzá :) vagy ha van valami, akkor úgyis szól Bence. Szóval állt az ágy mellett és egy darabig csak várt. Aztán megsimogatta a lábamat, ismét várt, de egy szót sem szólt. Majd gondolt egyet és kivette a cumit a szájából és nyomott egy cuppanósat a homlokomra és megsimogatta a fejem :D Persze nekem sem kellett több, kitártam a takarómat, kicsit arrébb mentem, hogy beférjen mellém. Még vagy fél órát így ejtőztünk... Ha lehet választani, akkor én ilyen ébresztést kérek minden nap :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése