2010. november 25., csütörtök

Műtét vagy nem műtét...

Mostanában ez jár a fejemben. Lafi unszolására elkezdtem kicsit utánajárni, hogy mik a mandulaműtét indikációi, mikor érdemes elgondolkodni ezen a lehetőségen, mi az ami még szolgáltat okot egy ilyen beavatkozásra. Nos, találtam egy blogot, ahol meglepő dolgokat olvastam. Magánrendelése van az Írójának, de ahogy elolvastam az oldalt töviről - hegyére az az érzésem támadt, hogy mennyi minden lehet, amiben az embert csak úgy félrevezetik, többnyire azért, mert ez vagy az a megszokott eljárás. Nem haladunk a korral :( Számomra nagyon tanulságos volt az oldal, márcsak azért is mert sok dologban felnyitotta a szemem. Nem mondom, hogy minden szavát elhiszem, mert ez nem igaz, nem értek egyet mindenben ezzel az orvossal, viszont az oldalt olvasva laikusként sikerült ráébrednem, hogy miért volt most ez a visszaesés Bencénél, Így 1 hét bölcsi után: nem volt elég a 6 napos ab kúra! És erre nem csak azért jöttem rá, mert olvastam a blogot (ez csak megerősÍtette a gyanúm), hanem ezért is, mert nekem is 10 napos kúrát Írt ki a fülész. Sőt! Nyáron is két kúra kellett Bencének, hogy letudjuk végre azt a csúnya középfülgyuszit. Az új felismerés (tudás?) birtokában holnap kérni fogom a dokit, hogy a 6 napos kúra helyett próbáljuk meg most a 10 naposat. Ártani tuti nem fog... Még az is lehet, hogy elmegyünk ehhez a dokihoz, mert nagyon szimpatikus az ahogy hozzááll ehhez a mandulaműtéthez, amivel minket egyszer már megriogattak... Elvégre az ember szeret mindent tudni a lehetőségekről és nem feltétlenül a kés alá küldeni a gyerekét, mert egy doki azt mondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése