2010. május 20., csütörtök

Mese...

Épp a múlt hétvégén szántam rá egy kis időt, hogy Bence - egyébként jelenleg nem használt - winchester-ét átnézzem és töröljem róla a nem kellő dolgokat. Sok idő ráment, mert némelyik Thomas rész nem igazán volt jó, a lejátszó nem akarta rendesen lejátszani... Szóval egyesével el kellett őket indítanom és megnéznem, hogy megy-e, akadozik-e. Nos, közel 50 résznél ez igen macerás. De mondom, rászántam az időt és csináltam. Egyszer csak a fájlnevekkel bíbelődöm (volt olyan rész, ami 2x volt rajta), amikor Bence odajön és felkérezkedik az ölembe. Felveszem, majd meg is szólalt: "tomássz"! Meglepettségemben csuktam be az ablakot, amiben éppen dolgoztam, ugyanis Thomas megvonás van még mindig és nem akarjuk őt hergelni, ezért otthon tilos kiejteni a szánkon ezt a nevet, kivéve reggel, amikor ő nézheti 1 órácskát a Thomast ;) Szóval ablak gyorsan becsuk, beszélek a gyerekhez, mikor is eszembe ötlik, hogy mekkora marha vagyok! Hát ez a gyerek nem tud még olvasni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése