2009. október 27., kedd

:(

Most már jobban van Bence, tegnap elmentünk a dokihoz is igazolásért. Meglepődve tapasztaltam, hogy csak a torkát nézte meg, majd ki is adta az igazolást, hogy mehet bölcsibe a Nagyfiú... Aztán éjjel adott is a gyerek egy löketet, hogy esetleg meggondoljam a dolgot, ugyanis másfél - 2 órán keresztül köhögött, már orrot szívtam neki, cseppentettem, kivettem a nagyobb ágyra és lefeküdtem mellé, hátha úgy könnyebben visszaalszik.  Aggasztott az a csúnya köhögés, mert tényleg nem hangzott túl jól. Igaz, hogy amolyan száraz köhögés volt, de elég sokat küzdött vele, hallottam, hogy egy-egy köhögés után nyel nagyokat... Aztán nagy nehezen visszaaludt és köhögés nélkül töltöttük az éjszaka hátralévő részét. Reggel Apa keltette, nem volt tiszta takony a gyerek, így elvittük bölcsibe, biztos ami biztos, szóltam a gondozónőnek, hogy köhög még (nem mondtam el, hogy most kezdte). ha délután megyek érte, akkor beszélek a másik gondozónővel, hogy a szerdai bölcsis-doki látogatás holnap lesz-e, mert ha igen, akkor nézessék már meg vele rendesen. Tényleg nem értem, hogy miért nem vizsgálta meg a doki alaposan, elvégre nem arról van csak sz, hogy kell-e még neki gyógyszer, hanem közösségbe megy Bence. Amikor ott voltunk, akkor is feltűnt, hogy nem nézett jobban körbe, de nem foglalkoztam vele, hiszen az ügyeleten is azt mondták, hogy csak a torka a piros, egyéb tünetünk meg nem volt. De aztán az éjjeli virrasztás rádöbbentett, hogy határozottabbnak kellett volna lennem. A doki nem tart a szövődményektől??? Mert én igen...
Anyagi helyzetünk katasztrofális, Apa szeptemberi fizetését még mindig nem kaptuk meg teljes egészében. Bevallhatom, hogy a hétvégi betegség sem tett jót az amúgyis lapos pénztárcánknak, de az hogy nem tudtuk kifizetni az ebédünket tegnap, igencsak aggasztó. Mind1, a Főnök kifizette, asszem ez a minimum, ha már ennyit csúszik a fizu... Tényleg, nem lehet erre vmi késedelmi pótlékot kérni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése