2009. augusztus 26., szerda

Vége...

...a "nyaralásnak". Ma haza cuccolunk. Jó volt kicsit 3asban lenni, nem mondom el tudnám még viselni :D Nagyából már összepakoltunk, bár vannak még itt-ott felejtett dolgok. A 6 macska, 8 csincsilla, 2 mókus és a 2 papagáj is túlélte, hogy mi gondoztuk őket :D Tavaly nem volt ekkora szerencsénk, mert az egyik csini, aki már azelőtt is betegeske volt, hogy mi megérkeztünk, mire a család hazaért nagyon lesoványodott és másnap el is pusztult. Tudom, hogy nem a mi hibánk, de eléggé idegesített a dolog, hogy pont az után történt mindez, hogy a család hazajött és mi elmentünk. Vhogy olyan érzést keltett bennem, hogy vmit nem tettünk meg érte (pedig erről szó sincs)...
Bence fogzik... Méghozzá egyszerre kettőt növeszt. az elmúlt 2 éjszakám nem mondhatnám, hogy pihentetőre sikeredett. Apa persze észre sem vette, hogy Bence szinte óránként kelt fel. Tegnap este alig evett a Nagyfiú, így biztos voltam benne, hogy az éjjel fogja pótolni... Így is lett, hiába adtam adtam neki este Nurofent, meg ecseteltem az ínyét, fájhatott neki az is, mert óránként kelt, kicsit sírdogált, majd visszaaludt, majd megint felébredt, sírt egy kicsit, aludt fél órát és kezdte elölről... Nyűgös is ma eléggé, gondolom nem is pihente ki magát és zavarja az ínye is. Egyébként sztem már a fogacska (legalább az egyik) vége kint van, de így is fájhat neki mind2... Ez a természet nagyon rosszul oldotta meg :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése