2014. november 17., hétfő

KLIKkesedjünk...

Miért van az, hogy ha nekem kell valamit megtennem, akkor arra határidőt kapok és szankciókat helyeznek kilátásba, ha nem teszem meg, viszont ha én kérek valamit, akkor mindjárt simán parkoló pályára tesznek?
Történt ugyanis, hogy teljes tanácstalanságunkban - mégis hova mehet majd Bence suliba - megkerestem a KLIK-et, mint iskola fenntartó, elvégre iskola ügyben ők azatyaúristen, ugyan adjanak már tanácsot, merre találok olyan iskolát, ahova egy integrálható, de kis létszámú osztályt igénylő auti gyereket írathatnék. Gondoltam ütöm két oldalról is vasat, megkértem egy ismerőst, hogy hajtsa már őket. A KLIK oldalán ugyan van iskola kereső, de olyan információ még véletlenül sincs, hogy hol érhető el olyan intézmény, ami nekünk kell (és a keresője is kalap kaki). Felhívhatom mindet és kérdezgethetek. Gondoltam, hogy a KLIK gyorsabban tud választ adni. Hát tévedtem :( A KLIKnek nem volt elég 60 nap sem arra, hogy válaszoljon. Majd noszogatásra odadobtak egy olyan választ, aminek semmi köze a kérdéshez, illetve van, de csak a kérdés elejére ad választ. A Bárcziban fogadnak integrálható autista gyereket... Köszönöm, üljön le, szövegértésből egyes... Most itt vagyok egy válasszal, amivel nem tudok mit kezdeni. :(
Szerencsére azért az információt nem csak egy helyről próbáltam megszerezni, elvégre kezd gyakorlatom lenni ebben a témában :) Az EGYMI itteni vezetőjétől megkaptam a kérdésemre a választ, miszerint jelenleg egyetlen helyre vihetem Bencét: hozzájuk. És én még örülhetek, mert itt a kerületben van ez az iskola...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése