2012. december 18., kedd

Készülődés...

...a karácsonyra. Tegnap elmentem megvenni a karácsonyi sütik alkatrészeit, csütörtök-péntek tájban pedig a friss dolgokat is beszerzem. Megvannak az ajándékok is, már csak csomagolni kellene őket. Izzósorok felrakva, receptek gyűjtése folyamatban. Ma még lesz egy szentendrei kiruccanásom a csoki boltba, mert fejembe vettem, hogy idén onnan lesz a fa alatt nassolni való :)
Most valahogy úgy érzem, hogy végre le van tudva a stresszes része a karácsonynak, hogy most nyugodtan várhatom, gyűjthetek ötleteket hogy mivel foglaljam majd le a gyerekeket itthon a két ünnep között. Nem kell sietnem sehova, nem kell már vadásznom semmit a tömegben. Ez jó érzés, nagyon régen nem volt már ilyen.
Hétvégén is kaptam Apától kimenőt, hát hogy az is milyen jól esett! Minden Anyának kellene hetente vagy havonta egy délután, amikor azt teheti amit csak akar. Nekem az áruházi nézelődés, esetleg vásárlás is kikapcsolódás, vagy a barátnőzés is remek tud lenni, nem kell sietnem, mert a gyerek nem bírja már sokáig a bevásárló kocsiban ücsörgést, nem kell arra figyelnem, hogy hamar rohanjak végig a sorok között, mert Apa vár. Vasárnap Bumbival hozott össze a sors, bevallom úgy elrepült az idő, hogy mire észbe kaptam már 6 óra volt. Jó volt 3-4 órára úgy elmenni, hogy tényleg "felnőtt" dolgokról tudtam beszélgetni, nem kellett azt lesnem, hogy a gyerek mit szed le/szét, hova szaladt :D Imádom mindkettőmet, de ez a 3,5 óra nélkülük egészen feltöltött... Mia írta, hogy neki a tánc a drog... Hát nekem a barátnőzés :)

1 megjegyzés: