2012. július 9., hétfő

Kicsit szétesve...

Még pénteken használat után úgy eltettem a manikűr készletem Kata elől, hogy nem tudom hol van :D

Tegnap óta meg azt a kevéske maradék alkoholt keresem, amit még a gyógyszertárban vettem anno... (ezt Apa elől tettem el nem rég, mert a múltkor majdnem abból adott Bencének halolajat...)
Kéne a befőzéshez fertőtleníteni a kupakokat...

Kérem a galád kis manócskákat, hogy legyenek szívesek visszahozni mind2t, mert már igencsak szükségem lenne rájuk! Köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. :)
    Hallgattak Rád a manócskák? ;)

    Cisztáddal mi a helyzet?!?!?!

    VálaszTörlés
  2. Nem, de képzeld szombaton ráleltem mindkettőre :) Természetesen ott voltak, ahol legalább 3x már megnéztem :D

    Cisztám köszöni jól van. Várnám a vérzést, hogy legyen végre spirál, de csak nem akar megjönni :( A cisztával majd akkor fogunk foglalkozni, ha végre nem lesz szopi... (mint ahogyan a többi problémám megoldása is majd akkor lesz napirenden :( )

    VálaszTörlés