2012. február 7., kedd

Ovis megbeszélés...

Voltam és hát mit ne mondjak sikerült ismét felhúznom magam. November óta megy a huzavona. Küldözgetnek jobbra-balra, persze senki nem mond semmit, mert ki kell kérni egy másik véleményt. Érdemben sehonnan sem kaptunk tanácsot, ugyanúgy toporgunk egy helyben, de azért megmondták nekem, hogy ejde rossz lesz a gyereknek, ha MOST nem lépek. Tele a búrám azzal, hogy mindenki csak mutogat mindenkire, én meg állok középen és csak kapkodom a fejem... Persze lefikázták burkoltan a neurológus véleményét... Van egy olyan sejtésem, hogy azt akarják hallani, az én gyerekem autista, mert ezzel ők több pénzt kapnak (vagy kevesebb problémájuk lenne)... A poén meg, hogy érdemben sehonnan sem kaptam még tanácsot, hogy ezt vagy azt így vagy úgy kezeljem, reagáljam le.
+!=/(/!%íłŁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése