2012. január 30., hétfő

Oviban voltunk...

Mármint családilag éltünk a lehetőséggel, hogy egy órácskára együtt játszunk Bencével. Fél 4-től lehetett menni, de én Katával 4-re értem oda, mikor Apa végzett a munkával ő is be tudott még jönni egy fél órára. Nagyon jó volt látni, hogy Bence milyen otthonosan játszik az oviban, hogy milyen szuper játékok vannak, sőt még az óvónénivel is tudtam egy picit beszélni. Nagyon dicsérték Bencét, imádják hogy olyan gyakran megy szeretgetésért, és azt is megtudtam, hogy végre van egy kislány (Szosza), akivel összebarátkoztak, gyakran hallják, hogy hangos kacagásban törnek ki :D
Azt viszont szomorúan láttam, hogy a majd egy hete meghirdetett lehetőséggel rajtunk kívül mindössze 3-4 szülő élt :( Pedig készültem, hogy tumultus lesz, direkt magamra kötöttem Katát és úgy mentünk, hogy a babakocsit ne kelljen senkinek kerülgetnie...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése