2011. május 8., vasárnap

Fordulópont...

Tegnap ismét elértünk egy fordulóponthoz. Nem csak a félidő jött el Kistesóval, hanem végre Apa maga is érezhette Kistesó mozgását :) Szegénykém tegnap egész nap elnyomásban volt része, mert délután pl. a tuják alját tettük szabaddá kollektíven Papáéknál és hát én voltam az, aki a metszőollóval csinálta a helyet. Ennek következtében guggoltam pár órát, amit szerintem pocaklakó nem vett olyan jó néven. Csend volt egész nap, már-már kezdtem aggódni, hogy mi van már, de aztán este bepótolta a kimaradt ficánkát :) Jól megkaptam tőle a magamét, mert elaludni alig hagyott, úgy pörgött, mikor végre ágyba kerültem :D

Ma reggel pedig Bence is kegyes volt hozzám, ugyanis a szokásos fél 7 helyett 8-ig alhattam :D Ki akartunk menni a telekre kicsit dolgozni, de Apa pechjére, amikor kiért Papáékhoz a fűnyíróért, elkezdett esni az eső... Azért mázli, hogy nem akkor kezdett el esni, mikor mondjuk kiértek a telekre az Öcsémmel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése