2011. április 29., péntek

Ugye csak egy picike lesz?

Bencének folyik az orra, köhög. Délután megyünk dokihoz, aki már tudom mit fog mondani, nem is ezért megyünk, hanem azért hogy megnézze a tüdejét. Biztos, ami tuti.  Láttam, hogy kicsit piros a torka, sejtettem hogy ez lesz, bár adtam neki az immunerősítőket... Szóval most reménykedünk, hogy ez csak egy pici betegség lesz és hamar átesik rajta :) Fő az optimizmus.
Én is beteg voltam tegnap előtt és tegnap, lehet tőlem kapta el, bár nekem a fülemre is ráment, ismét egy középfülgyuszit okozva :( Bencénél reméljük nem lesz ilyen.
Én ma Öcsikém ballagására megyek, Apa hozza el a nagyfiút a bölcsiből (ahol határozottan meghagytam, hogy hívjanak, ha nagyon sokat köhög, mert azonnal megyek érte! Szerencsére nem hívtak...), ami nagyon sajnálok, mert Anyák napja lesz, így a gondozónők készítettek Bencének is valamit, amit ő átadhat nekem. Mondtam, hogy sorry, hétfőn ígérem megyek reggel és átadhatja Bence. Ez az Anyák napja annyira sok szeretet rejt magában, örülök hogy részese lehetek...
Ja és tegnap volt ovis-szülői, konkrétan tájékoztató volt. Furcsa volt ott ülni és jegyzetelni, kérdezni az oviról. Kell még egy kis idő mire megszokom, hogy az én fiam ovis lesz szeptembertől. Ahogy elnézem van rá esélyünk, mert a bilizéssel most egészen jól haladunk. Már volt hogy egyedül ráült, amire én nagyon büszke is voltam. Igaz finomítani kell még a dolgot, mert sajnos a bilibe már csak akkor került pisi, mikor szétnyitotta a végén a combjait :D, de ez igenis egy hatalmas lépés volt tőle. Már a bölcsiben is próbálják tanítani az állva pisilésre, mert gyakran sikerül mellé csurgatnia, ha egyedül próbálkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése