2011. március 30., szerda

Szandál...

Egy hajszálnyit meglepődtem. Mégpedig ezért:

Még januárban vettem Bencének egy szupinált sarkú Maus szandit az egyik közeli cipőkre szakosodott áruházban. A szandálnak az egyik tépőzár tartó része mostanra már elszakadni készült, így gondoltam, hogy amíg még nem szakad el teljesen elküldöm megjavíttatni. Nem olcsó lábbeliről lévén szó (értsd. nem kínai) el is indultam az áruházba, ahol vettem, hogy garanciálisan megjavíttassam. Döbbenten tapasztaltam, hogy az áruház bezárt! Gondoltam sebaj, megnézem a neten, hol van még boltjuk (hiszen ez egy cipő bolt hálózat) és majd leadom egy másik üzletükben. Ekkor jött a következő sokk, ugyanis a másik budapesti üzlet a város másik végén van :( Nem akartam Apához kegyetlen lenni, hogy úgy vigyen el egy pár cipőt, hogy fogalmunk sincs róla, megcsinálják-e, no meg ha meg is csinálják még vissza is kell menni érte. Szóval ismét rákattantam a netre és megtaláltam azt, ami nekem kellett: Tanoda Kft elérhetősége. Minden mindegy alapon írtam nekik vasárnap este, hogy mi tévő legyek, nem szeretnék felesleges köröket futni, nem lehet-e egyből hozzájuk küldeni a pipellőt, esetleg egy másik, de közelebbi üzletben leadni javításra... Másnapra jött is a válasz, hogy csomagoljam, postázzam, megcsinálják és visszapostázzák nekem. Ennek megfelelően hétfőn már Apával el is küldtem a csomagot postára. Ma kaptam az értesítést a Tanoda Kft.-től, hogy a szandál elkészült, holnap postára adják nekem! Na, ezt szeretném a többi magyar gyártótól is látni! Ez a korrekt eljárás, így lehet megtartani a vevőket hosszú távon. Ez a cég biztos lehet benne, hogy ezentúl az általuk készített lábbeliket fogom előnyben részesíteni, ha lehet. No és persze őket fogom javasolni, ha bárki tanácsot kérne tőlem ezügyben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése