Egy hajszálnyit meglepődtem. Mégpedig ezért:
Még januárban vettem Bencének egy szupinált sarkú Maus szandit az
egyik közeli cipőkre szakosodott áruházban. A szandálnak az egyik
tépőzár tartó része mostanra már elszakadni készült, így gondoltam, hogy
amíg még nem szakad el teljesen elküldöm megjavíttatni. Nem olcsó
lábbeliről lévén szó (értsd. nem kínai) el is indultam az áruházba, ahol
vettem, hogy garanciálisan megjavíttassam. Döbbenten tapasztaltam, hogy
az áruház bezárt! Gondoltam sebaj, megnézem a neten, hol van még
boltjuk (hiszen ez egy cipő bolt hálózat) és majd leadom egy másik
üzletükben. Ekkor jött a következő sokk, ugyanis a másik budapesti üzlet
a város másik végén van :( Nem akartam Apához kegyetlen lenni, hogy úgy
vigyen el egy pár cipőt, hogy fogalmunk sincs róla, megcsinálják-e, no
meg ha meg is csinálják még vissza is kell menni érte. Szóval ismét
rákattantam a netre és megtaláltam azt, ami nekem kellett: Tanoda Kft elérhetősége.
Minden mindegy alapon írtam nekik vasárnap este, hogy mi tévő legyek,
nem szeretnék felesleges köröket futni, nem lehet-e egyből hozzájuk
küldeni a pipellőt, esetleg egy másik, de közelebbi üzletben leadni
javításra... Másnapra jött is a válasz, hogy csomagoljam, postázzam,
megcsinálják és visszapostázzák nekem. Ennek megfelelően hétfőn már
Apával el is küldtem a csomagot postára. Ma kaptam az értesítést a
Tanoda Kft.-től, hogy a szandál elkészült, holnap postára adják nekem!
Na, ezt szeretném a többi magyar gyártótól is látni! Ez a korrekt
eljárás, így lehet megtartani a vevőket hosszú távon. Ez a cég biztos
lehet benne, hogy ezentúl az általuk készített lábbeliket fogom előnyben
részesíteni, ha lehet. No és persze őket fogom javasolni, ha bárki
tanácsot kérne tőlem ezügyben...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése