2010. november 9., kedd

Itthon...

Tegnap sikerült hazajutnom még mielőtt letették Bencét aludni, így haza hoztam Őt és letettem aludni. Reggel kaptam időpontot mára a dokihoz, de azért én délben odatelefonáltam, hogy ha már így alakult, akkor levinném még aznap, ha beleférünk az időbe. Fél kettőre kellett volna mennünk, de Bence 3/4 1 kor aludt el, én reménykedtem benne, hogy felébred (ahogy szokott) hamar, de nem így lett. Visszahívtam a dokit, hogy akkor mégsem megyünk, nem keltem fel a végre alvó Bencét. A bölcsiben még egészen jól ebédelt, itthon viszont már könyörögni kellett neki, szóval örültem, hogy elhoztam és nem hagytam ott délutánig. Szegénykém elég sokat köhög, folyik az orra rendesen. Az éjjelünk olyan volt amilyen, sokat keltünk megint, keveset aludtunk :( No és persze már 1/4 7kor fent volt Őkelme... Ma megyünk le majd a dokihoz 1/4 3 körülre. Kiváncsi vagyok, mit fog mondani, mert szerintem most a manduláival is gond lesz. Iszonyatosan lepedékes a nyelve, az ajka... Ilyen még sosem volt, pedig voltunk már kórházban kiszáradás miatt, de most ez sztem nem attól van (egész jól itatható, van is pisis pelus bőven). A fülét tegnap ismét fájlalta, igy fülcsepp-rulez megint :( Orrát ezerrel szivom, hátha sikerül elkerülni a nagyobb bajt. Enni nem hajlandó pár szem kekszet vagy sós rágcsát kivéve, igy most ismét tápszerezünk, az legalább telit is... Egyébként nem lázas, néha nagyon aktiv, máskor meg inkább fekve nézi a tévét. Azért látszik rajta, hogy beteg, tegnap pl, amikor végre 4 körül felkelt, nem is tudtam tőle semmit csinálni, bújt, oda kellett feküdnöm mellé, hogy együtt nézzük a mesét vagy olvassunk. Szegény Apa mikor végre hazaért, csinálhatott mindent, amit én nem tettem meg (hajtogatott, ami tőle nagy szám, mert minden házimunkát megcsinál szó nélkül de ezt utálja), mert Bence nem engedte.
Kb. 1 hete vettem észre, hogy a Bence szobájában lévő 2 nagy fiókos IKEA szekrénynek, ha mind2 fiókja nyitva van, akkor annyira előre tolódik a súlypontja, hogy egy picike rásegitéssel simán rádőlhet az emberre. Most meg ráadásul át lett rakva máshova, nem tudja megakadályozni már a borulást a szorosan mellette lévő kiságy... Nos, ez a szekrény ma ráborult Bencére. Rohantam át hozzá, mert tudtam, hogy a szekrény borult, csak azt nem hogy a gyerek alatta van-e vagy sem. Senkinek sem kivánom azt a látványt! Szerencsére Bencének kutyabaja, a kezét és a csipőjét mutogatta, de nem láttam rajta semmit. Azóta sem kékült be, mégcsak nem is piros... Hivtam is Apát egyből és mondtam neki, hogy nem érdekel mennyi pénzünk van, de szekrényt kell venni, mert ezt nem vagyok hajlandó tovább hagyni a gyerek szobájában. Történhetett volna sokkal nagyobb baj is. Ráadásul a szekrényen van a párásitó, abban ugye viz és ahogy leesett, pont a konnektorhoz esett és amellett folyt végig (rá a porszivóra is, éljen! :( ).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése