2010. április 1., csütörtök

Politika...

Nem akartam erről írni, de úgy érzem, hogy pár mondat erejéig mégis foglalkozom itt a blogban is a dologgal.

Nálunk nincs nagy jelentősége egy-egy szavazásnak. A családom nem is jár szavazni, én viszont úgy érzem, hogy ennyit meg kell tennem, így elmegyek (Ez is  mindenkinek a saját döntése kell, hogy legyen. Nekem ne mondja senki, hogy nincs értelme, mert úgy sem számít. Majd én azt eldöntöm, hogy számomra számít-e vagy sem). A Párom családjában pedig nagyobb jelentősége van, olyannyira hogy megy a fújjolás a másikra, aki esetleg nem ért egyet Apóssal (jelenleg már csak Após maradt fújjolni :) Szerencsére a páromat sem érdekli annyira a dolog). Úgy gondolom, hogy az én magánügyem az, hogy melyik pártra voksoltam. Senkinek semmi köze hozzá. Felnőtt emberek vagyunk, ideje lenne a másik ember véleményét tiszteletben tartani, nem? Az hogy valakinek rosszul kell éreznie magát amiatt, mert x vagy y pártra szavazott, meglehetősen elszomorít. Talán azért, mert az én családomban a politika sosem bírt akkora jelentőséggel, hogy ezen vitázni kelljen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése