2010. április 4., vasárnap

Családozás...

Megvagyunk, túl az első "igazi" állatkertezésen :) Bencének tetszett, láttunk vízilovat "vizijo", orrszarvút "vizijo" :D, zsiráfot "jiáf", elefántot "elefán", stb.. Gyakran volt hiszti, hogy nem ácsorgunk sokáig 1-1 állatnál, ami tetszett, illetve a sok játszótér is megbabonázta, kicsit szomorú is voltam, hogy nem nagyon voltak ekkora gyerekeknek játékok (az a rugós ló volt dögivel, de semmi más nem :( ). Bence össze-vissza kapott enni, próbáltam lazítani, hogy ne olyan legyen az egész állatkertezés, hogy én leállítok mindenkit, mert Bencének ennie kell :) Szerintem egész jól sikerült, vagy 5 alkalommal kapott szendvicset és adtam neki 1üveg bébiételt is, igaz csak a barack kellett, de hát én lazultam és nem izgatott, hogy csak azt ette meg :) A medvéhez érve volt "aci", de aztán meglátta a medvéknek berakott óriás labdát és onnantól már a maci nem volt érdekes, csak a "dabda" kellett (volna) :) Jellemző, ő Bence, aki labda és lufi mániás :D
Meg van kicsit fázva, kúrálom ezerrel, reménykedem benne, hogy keddre sikerül a nagyját letudnunk. Mond mindent mindenki után. Most pl telefonált, tök komoly arccal, halkan magyarázott, volt közben "ien", "nem" és blabla is, majd ahogy illik, el is köszönt a végén :D Én meg a döbbenettől odakiabáltam Apának, hogy besz.rás miket tud ez a gyerek. A következő szó sejthetitek, hogy mi volt :D Aztán ez is most történt, hogy Bence egyszercsak rámutatott az egyik pöttyös labdára, mikor kérdeztem, hogy hol az ő lasztija (volt egy a tvben is), majd közölte, hogy "pötyös"... Mentem le hídba egyből, mert ezt sem mondta még soha a fülem hallatára. A Csigabigát péntek óta rendszeresen halljuk tőle, meglepően érthetően, VÉGIG! Teljesen le vagyunk hidalva, hogy mennyi mindent tud. Persze a Hintapalinta és a hasonló gyakran énekelt dalok is mennek, a legtöbb elejétől a végéig, nagyon jól érthetően. Még a dallam is stimmel :D (Most is énekel: Jimjam megy a háttérben, ott van vmi mese, annak a szövegét énekli... :) )
Húsvét lévén megkértem a családot, hogy dobjunk össze Bencének egy csúszda árát, ahelyett hogy csokit kapna (amit úgy sem adok oda neki). Mondtam nekik, hogy ki mennyit szánt volna csokira, azt adja oda én meg megveszem a csúszdát. Beüzemeltük tegnap és nagyon tetszett neki. A legfelső lépcsőfokot mindig kihagyja, annyira siet a tetejére :) Van hogy elöl akar felmászni, ilyenkor nehéz rábeszélni őt a másik oldal használatára ;) Kivittük a kolléganőmtől tavaly kapott nagyobb motort is, jelentem tökéletesen tudja használni, leér róla a lába, ugyan hátul a széles kerekeknél még néha megakad a sarka, de sztem csak meg kell szoknia. Akartam még neki homokot a homokozóba, de sajnos nem úgy alakultak a dolgok, így az marad jövő hétre... Mondjuk nem is baj, annyi új dolgot kapott, hogy kell valami legközelebbre is :)
Pár szót ejtenék uncsitesóról is, aki még 3 hónapos sincs, de már megmutatta többször is a szüleinek, hogy ő bizony egyedül is át tud fordulni :D Hatalmas gratula neki, igen szépen fejlődő csemete :)
Kórházban lévő uncsitesóról annyit tudunk, hogy még lázas néha, viszont végre tegnap evett egy szelet felvágottat. Reméljük, hogy a javulás útjára lépett és a keddi hazatérés már nem is tűnik olyan nehezen megvalósítható célnak. Holnap megyünk ismét kórházlátogatásra, megnézzük őt is.
Apóst pénteken átvitték a Jánosba, így a 2 beteg látogatása lényegesen egyszerűbb. Ő csütörtökig tuti marad, mert minden Margitban végzett vizsgálatot újra megcsinálnak.  Nem is tudom, hogy ezt alaposságnak nevezzem-e vagy pazarlásnak. A saját kihelyezett osztályának elvégzett vizsgálataiban nem hisznek... Hát szép... Nem baj, állítsák be a gyógyszereit, aztán a szavazásra haza is tud talán jönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése