2010. január 13., szerda

Tegnap este, videó, masszázs, hajráf, látogatás...

Nézzük szépen sorban a történteket, amikre már a poszt címében is utaltam :)
Tegnap este emlékeim szerint először fordult elő, hogy Apa nem tudott haza jönni Bence fürdetésének idejére. Aggódtam is, hogy mi lesz, hiszen ez a két fiú saját programja szokott lenni, én elég ritkán megyek be hozzájuk hosszabb időre, hiszen elég kicsi a fürdőszoba, meg aztán amíg pancsiznak én összekapom a lakást, megcsinálom a Nagyfiú kakaóját és előkészítem a szobáját az öltözéshez... Apa tegnap este dolgozott (elég sokáig :( remélem kap érte annyi pénzt, hogy megérje neki), így hát nekem kellett helyt állnom. Nem volt egyszerű, de igyekeztem mindent előkészíteni még pancsi előtt, hogy ne közben / utána kelljen hirtelen észbe kapnom, hogy jaj ezt nem csináltam meg (pl a kakaó, ami nagyon fontos, ugyanis öltözés végeztével már szalad is Bence a mi ágyunkba, ahol már készen szokta várni a cumisüveg megtöltve fincsi, langyos kakaóval). Minden előkészítve, szólok is hát Bencének, hogy jöjjön, megyünk fürdeni. Figyeltem a reakcióit... Döbbent arccal mutogatott a fürdőszoba felé, majd nézett körbe, de láttam rajta, hogy ezúttal nem a labdákat kereste, hanem Apát. Kisegítettem hát gyorsan, hogy most Apa nincs itthon, velem kell beérned. Kicsit még hezitált, majd szaladt összegyűjtögetni a lasztikat a lakás különböző pontjaiból. Teszem be a kádba a lurkót, amikor is mutogat ki és mondja nekem, hogy Apa... Hát a szívem szakadt meg majdnem... Ilyen sokat számít a megszokás! Nagy nehezen sikerült elterelnem a figyelmét némi játékkal, így már a fürdőben nem volt akkora Apa hiány ;) Íme a videó, milyen jól érezte magát (megjegyzem, ő jött rá, hogy a kacsa ilyen hangot ad, ha a hasához préseli :) )

Fürcsi után a szobában ismét volt Apa keresés, hiszen ott az ágyon ketten szoktak bohóckodni, én is bent vagyok, de inkább hagyni szoktam, hogy a fiúk nyúzzák egymást, hiszen én játszhatok Bencével délután, mikor haza megyünk a bölcsiből, de Apa később jön haza. Szóval ismét elmondtam neki, hogy Apa sokára jön haza. Felöltöztettem a szokásos hancúr után, majd szaladt a kakaójához, ami már ott várta az ágyban. Még eldumáltunk egy kicsit, majd n9 körül vittem lefeküdni. Ekkor ismét Apa keresés, hiszen pápázni szokott neki, mivel most nem találta, már kezdett lebiggyedni a szája. Duplán kapott puszit, ölelgetést és betettem az ágyába, ahol még elégedetlenkedett kicsit, de hamar sikerült megnyugtatni, így ott hagytam. Miután kijöttem a szobájából, még 1x hallottam némi dumát, aztán szerintem hamar be is aludt. Apa n3 körül ért haza, totál fáradt volt, erre reggel Bence n7-kor már nyomta az ébresztőt :( Gyorsan összedobtam a reggeli kakaót, beadtam neki az ágyába, majd kijöttem és visszafeküdtem, reménykedtem, hogy e galád tettem nem bőszíti fel, hanem szépen visszaalszik a kakaót beszürcsölve. Szerencsére igazam lett, így Apa kapott még egy kis időt alvásra.
A masszázs, amit szombaton ejtettünk meg, nagyon jól esett. Elég sok csomó van, amit igyekezett Csilla kimasszírozni, több-kevesebb sikerrel, mert nekem úgy fájt, hogy majd bepisiltem :) Megbeszéltük, hogy megpróbálkozunk ezzel, max ha nem jön be, akkor megyek a dokimhoz beutalóért. No meg azt is megbeszéltük, hogy kéne tornáznom :D (Mondja ő, akinek szintén egy másfél éves poronty szaladgál a lábai közt, kivéve, amikor maszekol és Apa elviszi a csajszikát :D ). Ahha, majd éjjel, mert csak akkor lenne rá lehetőségem :)
És a hajráfos történet: Növesztem a hajam (elöl is), így időnként hajráfot teszek bele, hogy ne lógjon a szemembe. No meg még összefogni nem tudom, viszont nagyon zsírosodik a hajam (PCOS :( ), egyik reggel megmosom, másik reggel moshatnám megint, amihez nincs igazán kedvem, meg a hajamnak sem tesz jót. Szóval vettem egy hajráfot magamnak. Egyszer csak figyelmetlen voltam és úgy tettem le, hogy Bence elérte. Le is szedte az asztalról, majd elkezdte a saját fejére tenni :D Én csak álltam és vigyorogtam :) Aztán legyőzve döbbentségem, segítettem neki betenni a "hajába", aranyosan megtapogatta, hogy ott van-e, majd mikor konstatálta, hogy igen, akkor el kezdett büszkén sétálgatni a lakásban :D Mire szaladtam a fényképezőért, leszedte a fejéről, nyomott a hajráfon egy csavart, majd még egyet, amikkel sikeresen el is törte több helyen... Fotó nincs, hajráf nincs :( Az előbbit jobban sajnálom :)
A látogatás Hugiéknál: Felajánlottam neki, hogy átmegyek segíteni, hiszen Apa úgyis későn jön haza, legalább nem unatkozunk otthon. Át is mentünk, vittem hozzávalókat a milánóihoz és leveshez, gyorsan neki is álltunk, amíg Hugi és a pici nem volt otthon. Majd 6 körül egyszer csak észrevette Bence, hogy vannak játékok a kiságyra felszerelve... És itt lett vége a jó világnak (addig könyvet olvastunk Bencével, almát ettünk, stb. de persze csak a saját játékaival), ugyanis ő mindenképpen Domi játékaival akart játszani (egy részük övé volt, de már nem volt rá szükségünk, így kölcsön adtuk nekik), gondolom rájuk ismert, meg különben is a saját játékai már unalmasak. Mivel nem engedtem, hogy hozzájuk nyúljon, oltári balhét csapott, percekig nyomta a hisztit. Nem akartam, hogy összefogdossa a játékokat, nehogy a bölcsiből esetlegesen összeszedett bacikat ráragassza, amik meg majd Domira kerülnek és esetleg megbetegítik őt. Még javában tartott az üvöltés, amikor megérkezett Hugi a kicsivel, így döntenem kellett hogy mi legyen: maradunk befejezni a vacsit, vállalva, hogy Bence az üvöltéssel felhergeli Domit is, vagy felkapom a gyereket és megyünk haza, otthagyva a félig főtt ételt. Utóbbi mellett döntöttem, mert nem láttam értelmét maradni. Nem akartam rájuk sózni egy hisztis gyereket, miközben próbálnak a sajátjuk "nyitjára" rájönni, amíg én főzök. Bence csak addig hagyta abba a hisztit, amíg megnézte Domit, aztán már fordult is a kiságy felé, hogy garázdálkodjon, amit megintcsak nem hagytam, így ismét balhézni kezdett... Már csak 15perc kellett a szósznak, így elláttam őket instrukciókkal a tűzhelyen lévő edényeket illetően, majd az üvöltő gyerekkel és jó néhány csomaggal a hónom alatt leléptem. A kocsiban persze ment tovább a visítás, de akkor már azért, hogy miért jöttünk el, amit úgy próbáltam elviselni, hogy feltekertem a rádió hangerejét :D Bence vette a lapot, mert egyből abbahagyta a visítást, így lejjebb vehettem a rádiót is. ;) Hazaérve  adtam neki vacsit, szaladgált Papánál, mint akinek semmi baja nem volt 10 perccel azelőtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése