2011. január 11., kedd

Lépcsőházi emlékek...

Kb. két hónapja lehetett, hogy egy madár bejutott a lépcsőházunkba. Ahogy jöttünk ki a kapun, mondtuk is a madárkának, hogy 'gyere madárka, gyere, kiengedünk'. Akkor siettünk, így nem tudtuk megvárni, míg valóban ki tud szegényke jönni, de úgy voltam vele, hogy csak a dokihoz megyünk, jó eséllyel hazafelé még ott lesz bezárva. Hát nem így volt, el is felejtkeztem az esetről. Ma mentünk le a lépcsőházban, indultunk épp és egyszer csak hallom, hogy  Bence mondja "gyeje madájka, gyeje" és közben mutatta a kis kezeivel. Először nem értettem, de aztán ráeszméltem, hogy miért mondja. Apának is elmeséltem gyorsan, mire az volt a válasza, hogy érdekes ezt milyen jól megjegyzi a gyerek, bezzeg a fürcsi előtti összepakolást mindig elfelejti :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése