2011. január 10., hétfő

Lefizethető...

Rá kellett döbbennem, hogy néha Apa sokkal leleményesebben oldja meg a rábízott feladatokat, mint én. Erre mostanság ismét ráébredtem :)
Tegnap úgy adódott, hogy én délben leléptem otthonról és csak este mentem haza, emiatt szegény Apára maradt, hogy ébredés után Bencének beadja a köptetőt és az orrcseppet. A köptetővel nem szokott gond lenni, issza Bence magától, néha még repetázni is akar "kéhmég" felkiáltással. Na de az új orrcsepp keserű lehet, ezért leszokott arról, hogy szépen megvárja, míg cseppentek kettőt, így manapság le kell Bencét teperni a cseppentéshez vagy a nagy mese nézéssel lefoglalt gyereket kitrükközve villámgyorsan kell megejteni a dolgot. Mire feleszmélne, már rég túl szoktam lenni a feladaton. Naná, hogy ez utóbbi Apának nem nagyon megy, hiszen nem gyakorolhatta még be a folyamatot. Sajnáltam szegényt, hogy erre kell kérnem, de hát nem volt mit tenni, ami kell az kell. Mit ne mondjak, Apa nagyon frappánsan megoldotta, amire kértem :D Történt ugyanis, hogy Apa rájött arra, hogy a gyerek ha meglátja a cseppentőt, akkor reflexből elrohan, esélyt sem adva annak, hogy vki közel kerüljön hozzá egy olyan eszközzel, mint ami éppen akkor Apa kezében volt. Hehe Apa még nem volt gyakorlott benne, mert én úgy szoktam csinálni, hogy elrejtem az üveget, így Bence később veszi észre és van esélyem bekeríteni Őt :) Tehát Apa rájött, hogy vagy ő fut a gyerek után, akinek utolérésére vajmi kevés esélye van, vagy pedig megpróbál alkuképessé válni. Miután Bence elrohant mellette, jött az ötlet, miszerint a Bence által oly annyira szeretett szaloncukorból van még kb. 1 tonna, uzsi éppen megvolt, talán Anya nem lesz olyan mérges, ha Bence pár szemet kap belőle, így hát az éppen a konyhában láthatatlanná válni próbáló gyerek után kiáltott: "Benceee, kapsz csokit, ha engeded, hogy Apa cseppentsen..." Gyerek bátortalanul elődugta a fejét a konyha szekrény ajtaja mögül és alig hallhatóan visszakérdezett: "csoki?", majd miután Apa megerősítette az alku tárgyát, Bence ezerrel rohant az ágyára, szépen lefeküdt a megfelelő pózba és türelmesen megvárta, hogy Apa cseppentsen. Utána Apa visszament a hűtőhöz, hogy betegye oda az orrcseppet, Bence pedig uzsgyi utána és már kérte is számon az Apján az ígéret tárgyát: "Apaaa! Csoki?" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése